Svein_Jarle Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Heihei! Poster her, da jeg ikke helt vet hvor jeg skal henvende meg ellers. Det har seg slik at jeg rett og slett er på jakt etter Halo 2 til Xbox. Halo: CE er ikke vanskelig å få tak i - det har jeg kjøpt på XLA, men oppfølgeren er ikke like tilgjengelig. Har søkt på Finn.no, vært innom byens GameStop- og Game-butikker (i sentrum, iallefall), sett gjennom de nettbutikkene jeg kan komme på, men spillet er ikke å oppdrive noen plass. Så derfor spør jeg her - er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i det? Om du selv selger det - send meg PM, men kjøp/salg er vel fy-fy her inne, så kanskje helst linke til nettsider som selger det fremdeles? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser ut som noen privatpersoner selger her: http://www.play.com/Games/Xbox/4-/115380/Halo-2/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0 Vet dog ikke om de sender til Norge, aldri handlet via PlayTrade før. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Konge! Men er først og fremst ute etter norsk nettbutikk. Er en smule utålmodig Men klart - er det play.com som er eneste løsning må jeg nok bruke dem. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har du gammel xbox som IKKE er modifisert?? Trodde ikke det fantes lenger Jeg har halo2, men ikke orginalt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har også en original Xbox som ikke er moddet ^^ Og selvfølgelig har jeg Halo 1 & 2 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 eventuellt: http://video-games.shop.ebay.co.uk/Microsoft-Xbox-/38604/i.html?_nkw=halo+2+xbox&_catref=1&_fcid=154&_fln=1&_jgr=1&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m282&gbr=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå