BergenBoy Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvorfor gå på skole og bli klok når man er lykkelig som idiot? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Ville du ha vært lykkelig om du hadde en vaskejobb fordi du ikke hadde gått på skole? Uansett må man egentlig kunne engelsk i Norge for å få den jobben også... LOL Var det et spørsmål eller et dikt?? Endret 6. oktober 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er lykkelig med tanken på at jeg er en velutdannet ungmann som skal føre landet fremover. Ikke noe arbeiderklasse på meg ikke! Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 si det du. du kan jo slutte etter 10.klasse, og er du lykkelig uten utdannelse så skal ivertfall ikke jeg si noe på det om du ikke skal gå på skole Er selvfølgelig praktisk å ha ett slags vitnemål som går videre utover enn ungdomskolen, men jeg er sikker på at det er mange som klarer seg helt fint uten. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er lykkelig med tanken på at jeg er en velutdannet ungmann som skal føre landet fremover. Ikke noe arbeiderklasse på meg ikke! Ironi. Fins det noe vakrere her i verden? 5 Lenke til kommentar
Gene Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er lykkelig med tanken på at jeg er en velutdannet ungmann som skal føre landet fremover. Ikke noe arbeiderklasse på meg ikke! Håper du er klar over at arbeiderklassen også er med på å føre landet fremover 3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Det vet du er tull, de holder oss tilbake Jeg bare spøker, men poenget er vel egentlig at jeg er glad for at jeg er på vei å få en utdanning som gir meg en høyere og bredere kompetanse en hva f.eks Byggfag på vgs gir, men såklart er alle like nyttige Endret 10. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Gene Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hehe, ja. For ikke å snakke om livet som student. Det er lett å bli lykkelig av det! Lenke til kommentar
Karhz Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Det at du har studert gjør deg ikke nødvendigvis smart, finns flere eksempler på det... Viktigst er at du velger noe du syns er gøy/interessant. Endret 12. oktober 2010 av Karhz Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du kan jo kjøre Nascar. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vil man være lykkelig må man trives i den situasjonen man er i. Det har ingenting å si om man har en vaskejobb i et svært firma eller driver hele driten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Man er lykkelig om man har bedre verdier enn penger. 1 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Om man er dum og fattig kan man jo bare bli Nascar-sjåfør? (les, siste episode av South Park) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen som har hørt om Karl Pilkington? Han er en idiot som ikke fulgte med på skolen, men han trives med det. Han har absolutt ingen utdanning og tok eksamen i historie, men det husker han ikke og nå nylig fant Ricky Gervais ut at han fikk karakteren 2. Si at man tar en genial baby og ikke forteller han noe i 30 år, det er Karl Pilkington. Satisfied Fool pt.1: Satisfied Fool pt.2: Satisfied Fool pt.3: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå