tom waits for alice Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Og da er tiden kommet for to av våre dyktige administratorer til å takke farvel fra sine roller: Skagen og k-ryeng. Med henholdvis ny jobb og familieforøkelse like bak seg er det forståelig, om enn trist. Det er synd at vi ikke kan konkurrere med andre arbeidsgivere om slike talenter. Andre betraktninger rundt dette overlater jeg til dem selv. Skagen trekker seg foreløpig helt, k-ryeng fortsetter forhåpentlig som moderator når han og den lille får sammenfallende døgnrytmer. Vi kan bare si takk for innsatsen. Og her på forumet er det lov å vende tilbake fra "permisjon". (Jeg har selv gjort det to ganger...) Det vil ikke blir utnevnt nye admins til erstatning, isteden vil vi styrke resten av teamet på en forhåpentlig matnyttig måte. Hvordan det skal skje skal jeg komme tilbak til. Det vil si at våre admins nå er Dotten, Jarmo og TSP, i tillegg til meg selv. Spesiell takk til Jarmo og TSP som gjør dette helt gratis. (I likhet med Skagen og k-ryeng, og våre moderatorer og veiledere.) Om noen synes at det er en karriere å trakte etter, er vi alltid på jakt etter dyktige folk som kan gå gradene og en vakker dag overta etter oss. Søk i kategorien "Søknad om å bli veileder eller moderator". (Dere som alt har søkt: Vi har ikke glemt dere.) Geir 4 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Skagen vil jeg definitivt savne. Vedkommende er en av de som har gjort mest i kulissene på forumet og som ikke på langt nær har fått den kudos vedkommende kanskje fortjener. Selv om vi har vært litt uenig om et par ting, har det likevel vært en god administrator. Hva angår Kristoffer har jeg dessverre ikke noen særlig erfaring med vedkommende. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Store moderatorprofiler som forsvinner her ja. blir nesten som en æra er over. Godt utført arbeid av begge to Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Trist! Men forumet går sin gang, og jeg er sikker på at neste runde med moderatorer er vel så flinke! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så Skagen kommer altså ikke til å være her lenger?? Han slutter på diskusjon.no helt? Som admin og vanlig bruker??? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Skagen var en av de første jeg la merke til. k-ryeng har jeg sett noen få ganger. Spent på å se hvordan styrkingen av teamet vil være i forhold til å ta inn nye. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Så Skagen kommer altså ikke til å være her lenger?? Han slutter på diskusjon.no helt? Som admin og vanlig bruker??? Jeg håper da at han finner tid til å være bruker her. Men det får han selv svare på. Geir Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Alltid synd når noen forlater laget, spesielt når de har så viktige og fremtredende roller som disse to. Lykke til videre! 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Disse to var ganske gode admins. Synd de trekker seg 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Disse to var ganske gode admins. Synd de trekker seg Ikke bare ganske. Veldig gode. Merket meg begge to. Lykke til videre, begge to. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Min rating på disse to eks-adminene ville ha vært 9,9999/10! Det er ikke veldig mange her på forumet som er like gode som disse eks-adminene var. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Skagen var en av de første jeg la merke til. Samma her. Han stengte en av de første trådene mine der jeg spurte etter en CD-key til et spill og gav meg senere en advarsel for angrep av et annet forumsmedlem. x) Men det beviser bare at han gjør en god jobb! 2 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gode admins, uten tvil. Lykke til videre, og håper vi ser begge to igjen her, enten som admins, eller bare blant oss dødelige! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skulle ønske Skagen fikk litt mer kudos for den jobben han har gjort i kulissene! "Gå til" -søkeboksen er bare noe av det han har utviklet og gjort på sin egen fritid 100% ulønnet. I tillegg til å alltid være der for å svare på spørsmål når en fersk mod har fått sin grønne kappe. Takk for innsatsen og lykke til videre! Det gjelder k-ryeng også selvfølgelig 4 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Før man vet ord av det har en tidligere vikar sluttet å være moderator her. For en overraskelse. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Før man vet ord av det har en tidligere vikar sluttet å være moderator her. For en overraskelse. Neida, bare sluttet å være administrator - er moderator fremdeles :-) 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Før man vet ord av det har en tidligere vikar sluttet å være moderator her. For en overraskelse. Neida, bare sluttet å være administrator - er moderator fremdeles :-) Ah. Det var fint å høre du forsatt er på forumet Men hvorfor sluttet du som administrator? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Men hvorfor sluttet du som administrator? Les førsteposten da vel. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ah, akkuratt. Du får vel gratuleres for den lille Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Trist å høre. Forumet mister to svært dyktige medarbeidere med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå