fhorve Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Jeg tenkte at jeg skulle ta ut 2 rambrikker i dataen min og sette dem i en annen i en liten periode. Dataen min funket helt fint inntil jeg skulle skru den på etter jeg hadde tatt ut rambrikkene. Når jeg prøve å starte dataen kommer det bare et lite lysklimt fra viftene. Akkuratt som et lyn. Noen som har 1 ide om hva dette han være? Lenke til kommentar
fhorve Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Som sagt. Jeg for ikke skrudd på pcen min etter at jeg tok ut 2 ram brikker. ingen aning om hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar
BergenBoy Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer! du har ofisielt ødelagt pc-en din! Lenke til kommentar
fhorve Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 ??? har ikke gjort 1 dritt. Selvfølgelig er det en måte å fikse den på! Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sa du at du tok de ut? Sikker på at du har noen inne i det heletatt ? Men uansett bytt til de gammle å se om det funker da... Vis det gjør det, vet du hva problemet er:P Lenke til kommentar
fhorve Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 jaja, har gjort det. Og prøvd det, men det funket ikke heller. Så sitter litt fast da :\ Lenke til kommentar
fhorve Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Når jeg starter pcen min slår lyset seg på i kanskje 10 hundredelssekunder. Så slokker alt. Noen forslag om noe jeg kan gjøre for å fikse den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå