OhJomiel Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har en Packard Bell iXtreme M5741 (Intel Core i5, 2,67 Ghz, 6Gb Ram) Jeg lurer på om det er mulig å bytte ut noe i denne modellen og i såfall hva jeg kan bytte ut. Jeg vil generelt ha bedre ytelse når det kommer til gaming, kan gjerne få flere foreslag. Skal ikke kjøpe deler fortløpende, men jeg vil vite hva jeg kan kjøpe. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du har ikke sagt nok om PCen din: trykk på windows-tasten og skriv inn "dxdiag" og trykk enter Skriv ned her hva du får på: Prosessor (Skjerm-tabben på toppen) Navn Hvis skjermkortet ditt er Intel HD, må du åpne PCen og se etter en slik en: Hvis du har det kan du opppgradere til et bedre skjermkort slik at du kan spille spill på PCen, ellers er det lite med oppgradering mulig Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du bør sjekke kabinettplassen. Begrensningene dine er sannsynligvis strøm og plass. PC komponentene er veldig bra utenom 1 ting; skjermkortet. Anbefalt løsning er å kjøpe nytt kabinett, strømforsyning minst 550w feks Corsair og skjermkort GTX460 og så flytte PC innholdet over i det nye kabinettet. Dersom kabinettet ditt har plass nok, holder det å kjøpe strømforsyning og skjermkort. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Og uansett hva du gjør, blir prislappen større enn 2 lapper for en oppgradering (En veldig merkbar en i spill, men lite annet). Ellers er prosessoren din veldig god, og en god basis for videre oppgradering Lenke til kommentar
OhJomiel Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ok, men det er greit å vite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå