TMB Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, prøver å avinstallere Replay Media Catcher 4 men får denne feilmeldingen: Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Prøvde å Google litt men det hjalp ikke så veldig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Last ned programmet på nytt og så avinstaller det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Last ned programmet på nytt og så avinstaller det. Det funka ikke, fikk samme error da jeg prøvde å installere det på nytt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har du litt info om datamaskinen din? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg kjører Win 7 x64. Ser ikke hvorfor maskinvarespecs er viktig i denne situasjonen så gidder ikke å skrive det med mindre du vil vite det Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg har samma som deg. Det er i hvertfall uninstalleren som ikke funker. Finnes det noen uninstall.exe i mappen den er installert i? Endret 17. oktober 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Ja, men da jeg kjører den kommer samme feilmelding. Endret 17. oktober 2010 av TM B Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det en fil som heter asmr.dll der da? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 How I resolved this issue: 1. Restart (or Turn ON PC if OFF) 2. Deleted Applian folder from Program Files 3. Deleted Applian from registry (from HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE and HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE) 4. Restart 5. Run Replay Media Catcher 4.09 installation again 6. Select Repair 7. After finishing Repair Uninstall Application 8. Restart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå