Ronny M Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hei. Jeg har satt opp Outlook til å bruke IMAP protokollen, og har gjort det samme på mobiltelefonen. Når jeg sletter mail fra innboksen, forsvinner de ut i det store intet i 90 prosent av gangene, de havner ihvertfall sjelden i søppelbøtta slik som de gjorde da jeg brukte POP protokollen. En gang i ny og ne havner de jeg sletter i søppelbøtta. Det skal vel ikke være sånn? All mail som slettes skal vel innom søppelbøtta? Sånn vil jeg ihvertfall ha det, hvis mulig... Endret 6. oktober 2010 av Ronny M Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ved IMAP så lagres all mailen på eksterne servere i stedet for på din maskin. Om du vil ha de i søppelbøtten kan du eventuelt flytte dem dit. Men sletter du dem blir de borte for alltid, da du sletter den fra serveren. Så sletter du den på PC-en din, vil den også bli borte på mobilen. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg kan spørre på en annen måte.. E-post som slettes fra innboksen i outlook havner noen ganger i søppelbøtten, andre ganger ikke. Hva er grunnen til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå