Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er Runking farlig?

Gjest Spørsmål

Anbefalte innlegg

Onani gir mye lukt på penis, derfor anbefaler jeg sterkt å bruke sandpapir hvis du absolutt må onanere. Dette gir vekk et stoff som hindrer lukt, og jeg kan love deg du får en ny følelse av ronkingen. :yes:

Dssuten hjelper sandpapir mot overoppheting av tissen når du runker, de små sandkornene slipper nemmlig igjennom litt luft, som lufter tissen på en fin måte slik at den golder seg kald.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

I tilfelle du har glemt å bruke sandpapir, og du ikke vil ha den vonde lukten så anbefaler jeg deg å helle salmiakk over penisen din. For å holde salmiakken der tar du et stramt strikk rundt penisen din, også en pose under strikket. Sånn må du gå den neste uken, ellers kommer du til å få en fryktelig lukt. En god ting å huske på er at du må lukte på salmiakken og kjenne om den er gått ut på dato.

Enda en god ting hvis du skal barbere deg, da anbefaler jeg deg og bruke stikksag for å fjerne mesteparten av hårene, etter det helle sement oppå penisen din, det gjør at håret ikke vokser fort ut igjen.

PS, du må sitte med sement på penisen i minst fire timer.

Husk +1 hvis innlegget mitt hjalp.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Rapportert, I'll say no more.

Det er jo åpenbart troll, en 15 åring i norsk samfunn idag? De vet ganske mye om runking, sex osv. Vi får undervisning om det i 9'ende, så da burde han vite hva som er hva. Uansett så handler samfunnet idag om så mye sex at hvis han har hørsel så vet han ganske mye om sex. På tv er det mye sex, ekstremt mye snakk om det på skole, hjemme med foreldre, radio ja overalt.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hvorfor ikke glede meg ekstra? Sandpapir? Blod? Avhengighetsskapende? Jeg ser ingenting positivt ved noe av det dere sier. Og ja, det finnes faktisk folk i min alder som er som meg. Jævla forskjellsbehandlere som faen meg ikke klarer å vise andre reaksjoner enn å skrive tullesvar. Jeg er flau over at slike mennesker eksiterer. Jeg trodde vi var i 2010, jeg. Ikke i 1939-1945.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke glede meg ekstra? Sandpapir? Blod? Avhengighetsskapende? Jeg ser ingenting positivt ved noe av det dere sier. Og ja, det finnes faktisk folk i min alder som er som meg. Jævla forskjellsbehandlere som faen meg ikke klarer å vise andre reaksjoner enn å skrive tullesvar. Jeg er flau over at slike mennesker eksiterer. Jeg trodde vi var i 2010, jeg. Ikke i 1939-1945.

I 1945 var det året man begynte å helle salt på tissen, før det helte man plumbo blandet med kokende oljer med jorberduft. Alt var bedre før.

Endret av fiskebollebiff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Ka faen!

For svarteste helvete! Gutten önsker et seriöst svar på om det er farlig å runke eller ikke...Her kommer dere og skriver en masse tull og mannsjit, skulle faen meg tro dere har röyka et eller annet som ikke var så bra! Voks opp og skjerp dere!

TIL TRÅDSTARTER: Nei, det er ikke farlig å runke. Runk i vei, så skal du se at du får en enklere hverdag :)

Lenke til kommentar
Gjest Ka faen!

Jeg runka en gang så fort at jeg fikk tredjegrads forbrenning på tissen.

Du må bruke 2-takters motorolje ;)

Du ser no ut som ei 2-takts mottorolje heile du!!!

Lenke til kommentar

Tråden stenges da jeg ikke ser poenget med å fjerne 99% av innleggene. Trådstarter kan gjerne opprette en ny tråd hvis han føler han ikke har fått svar på spørsmålet sitt (nei, det er ikke farlig), så skal jeg sørge for at den forblir fri for spam og useriøse innlegg.

Til dere andre: Skjerp dere. Advarsler har blitt utdelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...