Gjest Spørsmål Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har hørt at Runking kan ha bivirkninger, det gir ekkel krampe, ekkel lukt, osv. Og at det eneste positive er at det er en deilig følelse? Jeg er 15 år og har aldri engang vasket Penisen min engang. Og lurer på alt som har med Runking å gjøre. Er det avhengighetsskapende. Går du rundt med stå hele dagen og må gå i veldig trange og ikke løse bukser for at det skal synes mindre? Jeg lurer egentlig på alt innen det... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan avkrefte alt, utenom at det er deilig og at du nok vil finne det avhengighetsskapende. Men aldri vasket... altså... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ingen bivirkninger eller farer ved masturbasjon Dusjer du regelmessig får du som regel vann på penis og derfor har du vasket den. Kan være lurt å trekke forhuden tilbake litt slik at det ikke oppstår smegma rundt penishodet (blanding av sæd og urin, forekommer ved urenheter). Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tja, etter flere års massiv høyrehånds napping av laksen må jeg si at det har begynt å vokse masse hår på innsiden av håndflaten. I tillegg går jeg med en dårlig samvittighet 24/7 og føler meg mentalt skitten. Anbefaler derfor ikke å runke. 5 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Herregud, hvem er det som har hjernevaska deg da? Finnes ingen bivirkninger med runking, og du burde absolutt vaske penisen din! Håper du bare troller Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Troller ikke. Men fikk blandete meninger om Runking i den tråden om der det står at man skal skrive om sitt første Runk. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så lenge du ikke drar for hardt, ved aldri når strengen kan gi etter. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 OI! Nå virker det skummelt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Klarer du å rive av strengen på deg selv, skal du få en pakke smurf av meg! 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 For og si det sånn, når strengen ryker er det ikke koslig å være den som strengen røk for, det er et blodbad uten like. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Pass deg, ellers detter den av! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det kan oppstå dårlig lukt, men det er bare å vaske seg så snart du har muligheten! Onanering er på ingen måter negativt, så bare begynn! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg runka en gang så fort at jeg fikk tredjegrads forbrenning på tissen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg runka en gang så fort at jeg fikk tredjegrads forbrenning på tissen. Bruk en form for glidemiddel eller ta det litt mer med ro neste gang! Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men hvordan ryker strengen? Og hvordan runker man? Og det virker som at dere skremmer meg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 takker for tipset, det var nemmlig ikke spesielt godt. Jeg runka ikke på 4 måneder etter hendelsen, og jeg måtte ha bandasje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Onani gir mye lukt på penis, derfor anbefaler jeg sterkt å bruke sandpapir hvis du absolutt må onanere. Dette gir vekk et stoff som hindrer lukt, og jeg kan love deg du får en ny følelse av ronkingen. Endret 6. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Trådstarter kommer til å ha mye glede av onanering etter disse rådene. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Han har allerede mye glede av trollingen sin. Hvorfor ikke glede han litt ekstra? Endret 6. oktober 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg