epifant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Min totalt flyfrelste far har blitt én av fem finalister til å vinne en dag som "jagerflypilot"! Den som får flest "liker" på *reklame fjernet* vinner, så gi en liten stemme til Ivar Thorstensen når avstemmingen begynner ca. 20:30 og få gjerne andre til å gjøre det samme! Han fortjener det så absolutt, og har ikke klart å fokusere på noe annet etter han fikk telefon fra Fvn tidligere i dag Endret 7. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Skriv hvorfor han fortjener det forran andre.... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Fordi han er en flott far, sier aldri nei til å hjelpe andre uansett hva det måtte være og fordi han lever, ånder og tenker fly 24 timer i døgnet. Min søster meldte ham på, så han visste ikke noe om dette selv før Fvn ringte Stem ved å trykke "liker" på videoen: *reklame fjernet* (om ikke du ser en "liker"-knapp er det mulig du må legge fvn.no til FB-sidene dine) Mucho gracias! Endret 7. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Han ligger godt an Ut av dei som er trukket ut ville eg nok stemt på din far uansett om du postet det her eller ikkje. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Retningslinjene sier at reklame og "mest klikk"-linker ikke er tillatt. Jeg stenger derfor tråden og fjerner linkene til Facebook-siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg