Gå til innhold

Xbox 360 eller Playstation 3 ?


Steamed

Anbefalte innlegg

Blu-ray utdatert?

 

Ja. Alt av fysiske plater er utdatert. De fleste er dessuten fornøyd med dvd fortsatt og gidder ikke "oppgradere". Streaming av film blir mer og mer vanlig også, nesten alle kabel tv selskaper har filmleie nå f.eks.

 

Netflix osv har jo nesten tatt over alt i amerika f.eks, hvor det har blitt veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har apple tv til filmleie jeg:) slår xbox sin anyday:D

 

http://store.apple.com/us/browse/home/shop_ipod/family/apple_tv?mco=MTM3NTM1Nzk

 

Denne? Virker den i Norge? Hvor stort er utvalget på filmer og er det 1080p eller 720p?

 

 

jeg har den. det er itunes som har det største utvalget innen filmleie. 1000 ganger bedre en xbox sin:)

 

den fungerer i norge men du må lage US account (enkelt, send meg pm om det) og kjøpe gavekort fra nettbutikk(jeg har en god en) 720p;) er mer en nokk det

 

Blu-ray utdatert?

 

Ja. Alt av fysiske plater er utdatert. De fleste er dessuten fornøyd med dvd fortsatt og gidder ikke "oppgradere". Streaming av film blir mer og mer vanlig også, nesten alle kabel tv selskaper har filmleie nå f.eks.

 

Netflix osv har jo nesten tatt over alt i amerika f.eks, hvor det har blitt veldig vanlig.

Blueray er ikke utdatert. i norge er det ingen selskaper som har godt nokk utvalg av filmer og ergo blir de tblueray

Lenke til kommentar

Fy du er tåpe. Blu-ray er vel på ingen måte utdatert, er bare du og Steve Jobs som mener det. Fordi dere ikke forstår dere på hva folk virkelig vil ha. Hadde ikke sagt nei til blu-ray drev i Xboxen, men jeg savner det heller ikke. Mye av grunnen er vel at jeg har en bedre blu-ray spiller enn den du får i PS og ville fått i Xbox.

Xbox er jo i prinsip til gaming, med muligheter. Så et blu-ray drev er ikke noe must.

 

Men Trondenils, du driver å switcher mellom Xbox v PS diskusjoner. Det morsomme er at ALT du kommer med er dumt eller tåpelig.

Lenke til kommentar

er det ikke 720p på xbox zune? men uansett bildekvalit hjelper ikke det når nye topptitler ikkeer ute raskt slk som på apple tven

 

Zune er 1080p. Nå driver vel du på amerikanske greier da, ikke rart utvalget er bedre der enn Norge.

 

Utvalget er forresten meget bra her også nå, rundt 25 nyheter til enhver tid og det kommer 2-3 nyheter hver uke. Og med nyheter mener jeg helt nye filmer. Kommer noen ganger ut før butikkene her også.

Endret av Trondenils
Lenke til kommentar

Fy du er tåpe. Blu-ray er vel på ingen måte utdatert, er bare du og Steve Jobs som mener det. Fordi dere ikke forstår dere på hva folk virkelig vil ha. Hadde ikke sagt nei til blu-ray drev i Xboxen, men jeg savner det heller ikke. Mye av grunnen er vel at jeg har en bedre blu-ray spiller enn den du får i PS og ville fått i Xbox.

Xbox er jo i prinsip til gaming, med muligheter. Så et blu-ray drev er ikke noe must.

 

Men Trondenils, du driver å switcher mellom Xbox v PS diskusjoner. Det morsomme er at ALT du kommer med er dumt eller tåpelig.

 

Bluray er et mellomledd før vi går helt digitalt, akkurat som laser disc var før vi gikk fra video til dvd.

 

For den jevne nordmann så er forskjellen på dvd og bluray film nesten ubetydelig. Og i alle fall ikke noe han vil betale 50-100kr mer for per film.

 

Bluray vil selvsagt være mange år til på markedet men det vil aldri bli særlig populært.

Lenke til kommentar

selv dama stusser med en gang om noe med dvd kvalitet blir vist på prosjektoren.. om den jevne nordmann ikke ser forskjell så er jo linser billig for tiden..

 

Nå er jo ikke akkurat prosjektorer de de fleste har hjemme.. Selvsagt ser man forskjellen bedre på det.

 

Men selv om man ser forskjell på 32 tommeren så betyr ikke det at man automatisk bryr seg om det.

 

De aller, aller fleste som laster ned xvid ripper av filmer og serier, laster ned de i SD oppløsning (som er enda dårligere enn dvd), ikke HD versjonene. Fordi folk er ikke så opptatt av bildekvalitet.

Lenke til kommentar

Så konstruktivt. Enten får du diskutere saklig eller så kan du holde deg vekk.

 

Men kanskje ikke annet å vente fra en fanboy.

 

Hvem som er fanboy her er vel lett deg! jeg har eid BEGGE konsollene. har hett den første xboxen i mange år og så xbox 360 i 3 år!

 

 

du kommer hele tiden med løgner og oppspinn, og er usaklig og frekk. Du er på alle tråder og snakker stygt om ps3 og nordmenn som kjøper ps3. du er rett plagsom derfor ville jeg bruke trollsprayen på deg.

 

 

de fleste jeg kjenenr foretrekker å laste ned i HD så slutt å si tin gom ikke er korrekt

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Så konstruktivt. Enten får du diskutere saklig eller så kan du holde deg vekk.

 

Men kanskje ikke annet å vente fra en fanboy.

 

Hvem som er fanboy her er vel lett deg! jeg har eid BEGGE konsollene. har hett den første xboxen i mange år og så xbox 360 i 3 år!

 

 

du kommer hele tiden med løgner og oppspinn, og er usaklig og frekk. derfor ville jeg bruke trollsprayen på deg.

 

 

de fleste jeg kjenenr foretrekker å laste ned i HD så slutt å si tin gom ikke er korrekt

 

De du kjenner ja. Hva har det for noe med saken å gjøre? Ta en titt på piratebay or andre siter du og sammenlign hva som lastes ned. SD versjoner lastes ned 10-100 ganger mer enn hd versjonene.

 

Jeg har ikke kommet med noen løgner, jeg har i motsetning til de fleste her mye mer kunnskap på området. Du visste jo ikke en gang at Zune har 1080p, men drit slenger du om det likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...