Gå til innhold

Xbox 360 eller Playstation 3 ?


Steamed

Anbefalte innlegg

Sier ikke at det ikke er utbredt, vet bare at det er ikke på alle spill, og ga ett par eksempel på spill som jeg viste det var på og ikke var på,

Det virket som om posten din hintet til at det var en jevn fordeling mellom splitscreen-spillene som støttet splitscreen online eller ikke. Kanskje jeg la for mye inn i det. I så fall beklager jeg.

 

Vil bare si at det er en fordel å sjekke opp i det med spillene dere skal spille før du bestemmer deg om du skal evt. kjøpe flere gold-kontoer for online splitscreen coop, istedenfor å satse på at alt går bra, så slipper dere kanskje å kaste bort ett par hundre kroner. :)

Man MÅ jo ikke betale for å spille splitscreen online. Xbox Live har også støtte for gjestespillere. Dermed kan man vanligvis teste slike ting på forhånd. De som bruker sin egen konto på andre xboxer har som oftest en gull-konto fra før av.

 

WHAAAAAAAAAT?! Har ikke xbox 4-player splitscreen? Det er jo katastrofe. Selvfølgelig du kan spille med mange over live, men å sitte 4 stykker i samme rom på splitscreen er noe av det gøyeste jeg vet. Husker tidene med n64 og Goldeneye og Mario Kart, nå går det i Black Ops, men fortsatt like gøy.

 

Edit: 4-player splitscreen på en 22" (Full hd da) er også utrolig morsomt.

Hehe. 360 er faktisk ganske rå når det gjelder spill med lokal multiplayer. Forza Motorsport, PGR, Halo, Gears of War, L4D, Splinter Cell Conviction støtter splitscreen. Og om du ønsker deg litt N64-nostalgi er det bare å kjøpe Perfect Dark 64(med silkeglatte 60 bilder i sekundet) fra XBL og sette igang. I tillegg fins det også mengder av 360/PS3-spill med lokal multiplayer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

kjøper ps3 pga. du slipper å betale for online ^^

enkelt og greit.

 

Anbefaler du tv med bordantenne også siden det blir billigere enn tv med kabel/parabol?

 

Det er en grunn til at Live koster penger. Man kan ikke bare si at siden PSN er gratis så er det bedre. Det kommer an på hva man er ute etter.

 

Betaler man for Live får man også masse tilbud på spill og andre ting i løpet av året. Vil man ha tilbud på ting på PS3 så må man betale for PSN plus. Faktisk nesten dobbelt så mye som Live gold kan skaffes for.

 

Hvis ikke online spilling er så viktig så er gratis Live også bedre enn PSN. Det har flere og bedre tjenester tilgjengelig. Jeg har ikke betalt for Live på årevis fordi online spilling interesserer meg ikke.

 

Så man må ikke betale for Live. Og hvis man betaler så får man en ganske mye bedre tjeneste enn PSN.

 

Men dette blir jo selvsagt litt vanskelig for den jevne bruker å forstå, allltid mye greiere hvis man ser ting sort/hvitt.

 

Vetta f hvorfor denne plutselig poppa opp hos meg igjen, men anyways.

Hvor sa jeg at PSN var bedre enn Live? Sa bare at jeg velger PS3 fordi jeg ikke gidder betale for online / LIVE. Jeg vet jævlig godt hvorfor Live koster penger, fordi det blant annet har flere tjenester, men det betyr ikke at jeg ønsker og vil betale for det.

 

"

Men dette blir jo selvsagt litt vanskelig for den jevne bruker å forstå, allltid mye greiere hvis man ser ting sort/hvitt. "

 

 

Ser jeg det i sort/hvitt fordi jeg ikke gidder betale for Live? =/

Endret av Batteripakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...