Gå til innhold

Xbox 360 eller Playstation 3 ?


Steamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#322

Nå har jeg ikke opplevd RROD selv, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det er, men det går vel under reklamasjonsretten som er på 5 år. Men om du kjøper konsoll i dag så skal ikke de ha det problemet, men man kan være uheldig. Og da sender du den inn så kommer de på døra med en ny djevel til deg.

 

 

 

Ja, det er ikke så rart;P Den nye xboxen er må mer stabil så skjer vell veldig skjeldent noe med det;P Å så har de fjærna den lampa...Så egentlig er det så å si fysisk umulig å få det... Med mindre du installerer egen;P Men syntes det egentlig er litt teit å ha en egen tråd om xbox eller ps3... Alt er smak og behag;P Jeg selv hadde bare ps3 men ville ha en xbox også, så da kjøpte jeg det;P allround syntes jeg ps3 er en bedre konsoll en xboxen, men til ren spilling er det ikke noe forskjell uansett...Det folk sier at ps3 har bedre grafikk er bullshit, det eneste forskjellen er faktisk at xboxen har bedre kontroll... Men ps3 kontrollen har lengre rekkevidde...Men hvem sitter 20m fra tv'en? (litt overdrevet) Men fortrekker uansett playstation framfor xbox:P Men slimen er veldig stygg i forhold på den gammle ps3'n;P Å den nye xboxen er mye finere igjen en den gammle;P Så de har gått omvendt. Eneste grunnen siden jeg kjøpte ps3 var pga

*Blue ray

*Gratis online

*trådløst (den nye har det)

*optisk utgang(også har den nye)

Å er vell alltid siden jeg har alltid vært en playstation fyr;P Men syntes ikke den har noen fordeler i det heletatt når det kommer til gameplay;P Bortsett fra de få spilla som bare er til ps3, men da er det akkurat det samma som halo, forza osv..;P Ville råda alle som har en ps3 kjøpe en brukt xbox på gamestop til 700kr;P Det er ikke så ille med xbox som dere skal ha det til å være;P Å xbox fan værsåsnill å ikke bare gi denne grunnen siden xbox er bedre:xbox er bare best osv;P Er det eneste jeg har hørt xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kasamo2: gud så irriterende med alle skrivefeil og smilefjes du legger inn i teksten din. Greit du adder et par, men en setning avsluttes med ;P.

 

Over til teksten din. Eneste forskjellen mellom PS3 og Xbox er ikke kontroller, tror du det har du tydeligvis bare prøvd en av delene.

 

Og for siste gang det heter ikke bluE ray...

Lenke til kommentar

sånn btw, den sorte, tynne versjonen som f.eks mpx selger, er det elite box? Jeg har forsøkt å lese meg opp på de forskjellige versjonene, og tror jeg har kommet fram til at arcade er så og si utgått?

 

 

Elite er en utdødd betegnelse. Pr idag er det bare to SKUs tilgjengelig:

 

 

Xbox 360 Slim 4G (uten innebygd harddisk)

Xbox 360 Slim 250GB (med innebygd harddisk)

 

Velger man en 4G utgave så kan man alltids kjøpe en større harddisk senere. Den koster 499,- hos Spaceworld. 250GB-utgaven er blank sort, 4GB er matt sort.

Lenke til kommentar

vel, da jeg fant ut at GT5 enda ikke var ferdig så la jeg ut dritten på qxl.no idag

Både Ps3 og gt5 tilsalgs.

 

en trigger er vel at ps3 har implentert cinavia dritten som er en piratsperre på blu ray plater.

I og med at det er en del spillinteresserte her som sikkert har lyst til å ha flere konsoller kunne det vært lurt å legge ut en link så flere blir oppmerksom på den.

 

Det at de sperrer for pirater er jo bare en positiv ting ... så lenge det ikke går utover de som holder seg innen for loven vel og merke.

Lenke til kommentar

vel, da jeg fant ut at GT5 enda ikke var ferdig så la jeg ut dritten på qxl.no idag

Både Ps3 og gt5 tilsalgs.

 

en trigger er vel at ps3 har implentert cinavia dritten som er en piratsperre på blu ray plater.

I og med at det er en del spillinteresserte her som sikkert har lyst til å ha flere konsoller kunne det vært lurt å legge ut en link så flere blir oppmerksom på den.

det er ikke lov til å legge ut linker.

Solgte forresten GT5 idag, fikk fullpris. 399kr for det. det ligger fortsatt innpakket i brevet fra lefdal :)

 

Det sies jo at det skal komme en patch til det som skal implementere skademodell, men jeg syns iallefall at de har hatt nok tid på seg til å gjøre spillet ferdig.

Lenke til kommentar

det er ikke lov til å legge ut linker.

Solgte forresten GT5 idag, fikk fullpris. 399kr for det. det ligger fortsatt innpakket i brevet fra lefdal :)

 

Det sies jo at det skal komme en patch til det som skal implementere skademodell, men jeg syns iallefall at de har hatt nok tid på seg til å gjøre spillet ferdig.

Glemte det ... da er kanskje ikke det så lurt allikevel nei.

 

Greit pris det der, stort sett ligger spillet på 499,- og 599,- i butikkene nå, så det å få fullpris med den summen når det ligger i innpakningen burde være en enkel sak ja.

 

Det kom en oppdatering i går relatert til mekanisk skade, og spillet kommer nok til å få jevnlige oppdateringer fremover (som burde/skulle kommet med i utgangspunktet), så kan nok ikke kalles "ferdig" med det første nei. Angående produksjonstiden så synes jeg de burde tatt seg den tiden de trengte, om det så hadde vært seks måneder til til spillet kom i hyllene. Skulle allikevel gjerne visst hva som tar så lang tid med denne produksjonen.

Lenke til kommentar

vel, da jeg fant ut at GT5 enda ikke var ferdig så la jeg ut dritten på qxl.no idag

Både Ps3 og gt5 tilsalgs.

 

en trigger er vel at ps3 har implentert cinavia dritten som er en piratsperre på blu ray plater.

I og med at det er en del spillinteresserte her som sikkert har lyst til å ha flere konsoller kunne det vært lurt å legge ut en link så flere blir oppmerksom på den.

det er ikke lov til å legge ut linker.

Solgte forresten GT5 idag, fikk fullpris. 399kr for det. det ligger fortsatt innpakket i brevet fra lefdal :)

 

Det sies jo at det skal komme en patch til det som skal implementere skademodell, men jeg syns iallefall at de har hatt nok tid på seg til å gjøre spillet ferdig.

 

Blir litt teit å kalle spillet for noe dritt, når du hadde det, og ikke giddet å prøve det engang. :p

 

Selv avbestilte jeg litt av ordren min fra Komplett så de kunne sende pakken min som inneholder bl.a. GT5 imorgen, ventetiden på Sports Champions ville bli for lang til å rekke julaften uansett, så må ty til superdyre Spaceworld der. :(

 

GT5 er vell ferdig, blir bare lagt til flere forbedringer senere. :)

Spillet har allerede skademodell, det blir bare tilgjengliggjort litt mere i patcher o.l.

F.eks. i patch 1.03 som kom 6 desember, så patchet de inn 3 forskjellige valgmuligheter for mekanisk damage (None, Light, og Heavy) i online-racing lobbyene.

 

Det der GT Anywhere greiene kom vell i dag eller noe slikt..

Noen som har testet det ut?

https://eu.gran-turismo.com/no/gt5/signin/

 

Polyphony Digital har bare 110 ansatte totalt, så utviklings-teamet er nok mye mindre enn konkurentene, men hva gjør nå det når spillet har så masse innhold. :-/

Har ingenting til overs for trenden med nytt spill i franchisen hvert år. :)

Ble ikke så masse Assasins Creed:Brootherhood på meg, fordi jeg følte jeg nettopp hadde spillt AC:2, selv om jeg liker franchisen.

2 eller tre år mellom hvert release gjør at det føles fresht igjen. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kjøper ps3 pga. du slipper å betale for online ^^

enkelt og greit.

 

Anbefaler du tv med bordantenne også siden det blir billigere enn tv med kabel/parabol?

 

Det er en grunn til at Live koster penger. Man kan ikke bare si at siden PSN er gratis så er det bedre. Det kommer an på hva man er ute etter.

 

Betaler man for Live får man også masse tilbud på spill og andre ting i løpet av året. Vil man ha tilbud på ting på PS3 så må man betale for PSN plus. Faktisk nesten dobbelt så mye som Live gold kan skaffes for.

 

Hvis ikke online spilling er så viktig så er gratis Live også bedre enn PSN. Det har flere og bedre tjenester tilgjengelig. Jeg har ikke betalt for Live på årevis fordi online spilling interesserer meg ikke.

 

Så man må ikke betale for Live. Og hvis man betaler så får man en ganske mye bedre tjeneste enn PSN.

 

Men dette blir jo selvsagt litt vanskelig for den jevne bruker å forstå, allltid mye greiere hvis man ser ting sort/hvitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...