Beritaron Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) @Enquad & nipsen: Bare et par innlegg til nå så tror jeg alle kommer til enigehet Å diskutere hva som er best av Iphone og Android, Xbox og PS3, OS X og Windows, osv. blir i mange tilfeller som å diskutere hva som er best av epler og pærer. Alle har forskjellige kriterier for kjøp av et produkt, så det vil aldri bli noe fasitsvar. Trådstarter ble stille etter første innlegg, jeg håper han har klart å gjøre et valg fremfor å fortsatt høre på denne diskusjonen og basere et valg utifra mye av det som har blitt diskutert her. Endret 15. november 2010 av tamarin Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hva er din bil og er den med i Forza 3? Porsche 996 (nest nyeste generasjon 911), og ja den er med, i både vanlig GT3-utførelse og som cup-bil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er det det som gjør spillet bra? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Herregud, nå er du korttenkt.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Poenget mitt er at GT5 ikke automatisk er dårlig fordi en bil ikke er me, og Forza bra fordi de har med en bil GT5 ikke har. Endret 15. november 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Poenget mitt er at GT5 ikke automatisk er dårlig fordi en bil ikke er me, og Forza bra fordi de har med en bil GT5 ikke har. Har noen sagt det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Lang historie om en over her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Han sa ikke det ble dårlig, bare det var kjedelig. To forskjellige ting det min venn. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Tror nok GT5 blir mer teknisk avansert og bedre grafisk, men hva så om GT5 blir bedre enn Forza eller ikke? Det gjør ikke Forza til et dårlig spill av den grunn, har tross alt en gjennomsnittlig karakter som er over 90%, og frem til GT5 kommer så har vel ikke PS3 noe å stille opp med mot Forza3? Skal ikke se bort ifra at kjøremekanismen til Forza er mer passende for causal gamers, GT5 virker som en mer hardcore bil-simulator. Utifra anmeldelser så ser det ut til at GT5 har nokså sterk konkurranse (anmeldelse av Forza3): http://www.youtube.com/watch?v=kmjU6ONhaNk http://www.youtube.com/watch?v=U1a5gNKePj8 Endret 15. november 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Synes Forza er et artig bil spill. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Konge lesestoff.. Det å se alle som gidder å bruke tid på å diskutere hva som er best. Kan dere ikke bare innse at dette aldri stopper? Konsoller er laget for underholdning, ikke for flamewars. Godt poeng det der... Men jeg blir rar i hodet jeg og, når folk på liv og død må sammenlikne titler på den måten. Eksempel - Blade Runner mot Terminator! Warner Brothers mot MGM! Hvem er best! Håpløst. Men det er akkurat sånn det er når jeg skriver omtaler av spill innimellom. Får stadig kommentarer som likner på det her: "men du virker litt som en Blade Runner fanatiker, da. Bør du ikke nevne i samme slengen at du også liker Terminator? Og slutt med det derre tullet med historieoppbygging og komposisjon - det som teller er antall mord. Og vi kan jo alle være enige at der har Terminator stor fordel. Dessuten har det kommet femtien Terminator titler, og bare én Blade Runner tittel. Og flertallet har rett, vet du!". ...var veldig lite omskrivning i det sitatet der. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Vi må jo krangle litt, hvis ikke blir det ikke diskusjon - og det er jo ikke gøy og komme her å ikke se noen nye meldinger, så hvis dere ikke skal kverulere så synes jeg dere like godt kan holde kjeft. Dessuten er Alien-filmene best, spessielt eneren. Endret 16. november 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Dessuten er Alien-filmene best, spessielt eneren. Det var det jeg visste - 20th Century Fox fanboy! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Klart det er naturlig å sammenligne flaggskip-bilspillet til henholdsvis MS og Sony. Og når det gjelder at min bil ikke er med så er det hverken verdens undergang eller en deal-breaker for meg. Men klart det er kjipt når ikke en eneste bil fra en av de mest legendariske sportsbilprodusentene er med. Spesielt med tanke på at så mange andre spilltitler har Porsche, blant annet Forza 3 og nye NFS. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og det er en grunn til det. Man bør vite hvorfor før man begynner å klage. Kazunori Yamauchi has confirmed that Porsche will still not be included in GT5, due to "licensing issues." Lenke til kommentar
xaco Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og det er en grunn til det. Man bør vite hvorfor før man begynner å klage. Kazunori Yamauchi has confirmed that Porsche will still not be included in GT5, due to "licensing issues." Jaja, ville vel ikke betale Porsche for at de skal kunne bruke bilene, greit nok det, men ikke akkurat ekstremt smart av Porsche heller, er jo litt gratis markedsføring av bilene deres. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er mer komplisert enn som så. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Klart det er naturlig å sammenligne flaggskip-bilspillet til henholdsvis MS og Sony. Det jeg reagerer på, er at de settes opp mot hverandre som rivaler. Der kun én er vinneren. Inntil det ikke lenger handler om spillet i det hele tatt, men hvilket ansiktsløst selskap man heier på. Det er håpløst. 2 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er mer komplisert enn som så. Det teller negativt samme hva årsaken er, let it go man. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Med så mange positive sider så har det så godt som ingenting å s, samt at det forklarer hvorfor "jammen, de har det jo, hvorfor har ikke de det?"-innlegget. Endret 16. november 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå