kesse Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har en Asus UL30A som jeg opplever problemer med. Hver gang jeg slår av maskinen (dvale, restart eller slår av) slutter WIFI å virke. Det vil si, den er ikke i stand til å finne trådløse nettverk i nærheten lenger, selvom jeg nettopp har sittet på ett nettverk. Dersom det til vanlig er 10 nettverk å velge mellom er den ikke i stand til å finne noen.. Løsningen er dermed å avinnstallere driveren og legge den inn på nytt. Dette er ganske håpløst når jeg må gjøre dette flere ganger hver eneste dag! I tillegg til å sette opp diverse trådløse nettverk gang på gang. Noen som har en fjerneste anelse om hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det noen nyere drivere tilgjengelig? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Nei, dette er den nyeste driveren. Jeg har også prøvd å gå inn på egenskaper og velge "oppdater drivere". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå