blackshade93 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, jeg fyller snart 18 og skal ha meg bil som sagt er veldig interresert i Toyota Celica 1990-1995 modell, er det noen som har noe godt eller vondt og si om bilen av erfaring? er det ett smart valg? eller ikke? hvorfor? Noen andre biler som er bedre som ''første bilen''? takk! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Toyota generelt har jo lenge vært kjent for å være fine førstebiler, siden de har god kvalitet og lave driftskostnader, men hva Celica angår er det best å være på vakt. Det er mange som har oppdaget at det er gode biler, og kjørt "ræva" av de. Sånn for øvrig er Celica like god som hvilken som helst annen Toyota. Lenke til kommentar
blackshade93 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Nei er da ikke snakk om råkjøring til de grader men kjøre med flyten, cruise litt Lenke til kommentar
blackshade93 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Blei dobbelpost, ignorer denne Endret 6. oktober 2010 av blackshade93 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg bør kanskje presisere; jeg mener ikke at du kjører som et svin, men mange som har Celica er hellig overbevist om at de har en skikkelig sportsbil, og kjører deretter. Derfor bør du være på vakt ved eventuelt kjøp av Celica. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, jeg fyller snart 18 og skal ha meg bil som sagt Når sa du det? Celica er fin bil, men gjør som de andre her sier. Pass litt på, og se gjerne ann selger. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kjøp og kjør i en fjellvegg så ser du hvor sikker den er. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Celica er veldig fin førstebil. Billig å forsikre, og billig å kjøre hvis du har 1.8L versjonen som de fleste har. Men dessvere så er det stort oljeforbruk på nesten alle 1.8 literne, så hvis du bli kvitt det problemet må enten motoren være overhalt som svært få er, eller kjøpe en 2.0GT istedenfor som har 175hk kontra 115hk (og ja det er merkbar forskjell). Ellers er det ganske vanlig at det er rust under dørene, så pass på det når du kjøper slik bil, er det mye der så blir det bare værre og værre, og tislutt burde man bytte dørene. Bortsett fra det så er det lite tull med bilene Råd:: Hvis du skal ha det kjøligt i sommeren, så kjøp en bil med aircondition, det er verdt de ekstra kronene. Endret 8. oktober 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå