Gjest gjestparafin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 haha 18cm er ikke spes stort? herregud kvinne mål et par karer du puler istedet for og tro på "jaa den er 20cm lover deg" så er den egentlig 16... jeg har nærmere 20cm og det er få jenter som klarer den... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ikke spesiellt stort? Jeg har aldri opplevd over 16,5... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 haha 18cm er ikke spes stort? herregud kvinne mål et par karer du puler istedet for og tro på "jaa den er 20cm lover deg" så er den egentlig 16... jeg har nærmere 20cm og det er få jenter som klarer den... Om du snakker til meg så er jeg mann. Ikke spesiellt stort? Jeg har aldri opplevd over 16,5... Er det vanlig å måle penis til alle man ligger med? Jeg er aldri på jakt etter bh-størrelsen til jenter, tallet har ingenting å si. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vel, ettersom jeg er fyr og 19, så har det faktisk vært et vanlig tema og snakke om... også ser jeg om det er lenger eller kortere enn min... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tipper at TS bare sliter med å ta den på på rett måte, hvis han ikke har gjort det før. Vanlig str passer de fleste med mindre du er virkelig stor. Du kan eventuelt legge ut ey bilde så kan vi bedømme. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Tipper at TS bare sliter med å ta den på på rett måte, hvis han ikke har gjort det før. Vanlig str passer de fleste med mindre du er virkelig stor. Du kan eventuelt legge ut ey bilde så kan vi bedømme. Slem sigøyner! Fyy! Og nei... var ingen slange han hadde i buksa. Endret 10. oktober 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har omkrets ca 10-11 cm og lengde 12-13 cm. Jadda...og her er kondomene våres for store? Lenke til kommentar
Gjest guestt234 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei, har selv hatt problemer med at de fra gratiskondomer.no er for små*Skryte*. Bestill heller disse http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220669963366 , eller noen lignene fra ebay, kommer i en helt vannelig brun, annoym eske, hvor ordet condom ikke blir nevnt. Passer mye bedre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg