Veltins Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg skulle prøve en kondom for å se om den passet (en av de du får 20 gratis av), men de var for småe. Hvilken andre burde jeg prøve? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hver stolt over det, det er noe du kan skryte av Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg skulle prøve en kondom for å se om den passet (en av de du får 20 gratis av), men de var for småe. Hvilken andre burde jeg prøve? RFSU har noen som heter Grande.http://www.rfsu.se/sv/Produkter/Kondomer/Grande/ Eller du kan rett og slett spørre på apoteket eller noe etter større kondomer. Tro meg, de har hørt verre ting og kommer hverken til å spøke med deg eller bli flaue. hver stolt over det, det er noe du kan skryte av Wow. Det svaret hjalp virkelig trådstarter. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det den eneste kondomen jeg kan få xD..? Forbannede pikk.. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Neida, det er ikke de eneste. Men det var et eksempel. www.orion-erotic.no har noen som heter Secura XXL. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Siden jeg bare er 14, kommer pikken til å vokse enormt mye mere -.-? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det kan nok regne med at den vokser litt til. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Siden jeg bare er 14, kommer pikken til å vokse enormt mye mere -.-? Er vel litt avhengig av hvor langt utviklet du er i dag. Finnes gutter på 14 år som både er ferdig utviklet og noen som ikke har startet. Like normalt begge deler Lenke til kommentar
Gjest Nysgjerrig Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gi oss flere detajler om størrelsen osv da TS !!! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hmmm...føler trådstarter troller her. Skal ganske mye til for å for stor pikk til de vanlige kondomene (average size) og siden du bare er 14 så... Dessuten er kondomer elastiske så til de GRADER! Har hatt de rundt hodet, hele armen osv...du har IKKE for stor pikk. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det var de som var på www.gratiskondomer.no. Det ser ut til at det er de samme som gis bort på helsedirektoratet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg ville prøvd ut RFSU Grande, de duger. Kjipern å måtte betale for de da, men bedre det enn kondomer som ikke passer. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 OK.. Siden alle tror jeg er et 'troll', da tipper jeg at jeg i alle fall ikke har noe mindre pikk en alle som har spammet her. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sjansen for at du i en alder av 14 har så stor pikk at vanlige kondomer er for små er forsvinnende liten. Kondomer er ekstremt elastiske, og skal være trange. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sjansen for at du i en alder av 14 har så stor pikk at vanlige kondomer er for små er forsvinnende liten. Kondomer er ekstremt elastiske, og skal være trange. "Åja, og jeg som trodde jeg hadde stor pikk et øyeblikk der" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sjansen for at du i en alder av 14 har så stor pikk at vanlige kondomer er for små er forsvinnende liten. Kondomer er ekstremt elastiske, og skal være trange. Men kan vinne på å teste ut forskjellige kondomer for å finne ut hvilken som passer en best. Lenke til kommentar
Gjest akkuratpasse2 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette lurer jeg selv litt på. Når jeg prøver å tre på en vanlig kondom sitter den stramt og jeg får ikke rullet den helt ned til roten - det blir liksom 2 cm bart nederst, og greia er omtrent 18cm lang, så det er jo ikke superlangt... Skal kondomen helst rulles helt ned? Føler at den vil sitte mye bedre da... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette lurer jeg selv litt på. Når jeg prøver å tre på en vanlig kondom sitter den stramt og jeg får ikke rullet den helt ned til roten - det blir liksom 2 cm bart nederst, og greia er omtrent 18cm lang, så det er jo ikke superlangt... Skal kondomen helst rulles helt ned? Føler at den vil sitte mye bedre da... Åja, du har ikke engang skjønt hvordan du setter den på? 18 cm er ikke spessielt stort, jeg er ikke langt unna tror jeg og det gikk fint når jeg brukte de. Det gjør heller ingenting om det er litt bart neders, det viktigste er at du får rullet den så langt ned som mulig. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 18 cm ikke spesielt stort?? Er vell søren mæ stort nok det.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er ikke spesiellt stort, men større enn snittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg