Mr.Message Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fant ingen andre tråder om dette, så jeg prøver meg på å starte en egen tråd. Det jeg ønsker er å dele min internettilkobling (som er trådløs) med øvrige enheter på mitt kablede nettverk; trådløst internett->min PCs trådløse nettverksort>kablet nettverkskort->switch->andre enheter. Windows 7. Hvis dere trenger flere opplysninger så er det bare å spørre. MVh Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Edit: Jeg tok feil Endret 6. oktober 2010 av Arntsen Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Start-kontrollpanel-Nettverk og Internet-Nettverks og delingssenter-Endre innstillinger for nettverkskort-Høyreklikk Local Area Connection-Egenskaper-Deling Hak deretter av for: Tillat andre datamaskiner å koble seg til gjennom denne datamaskinens tilkobling. Dipso: Da har han i hvertfall fremgangsmåten både på engelsk og norsk Endret 6. oktober 2010 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Ut i fra beskrivelsen høres det ut som det er akkurat dette du ønsker å gjøre; Instilling for ICS: Control Panel -> Network and Internett -> Network and Sharing Center -> klikk på den connectionen som er internett connectionen din. -> Du skal da å opp status vindu for wireless connection -> Properties -> sharing. Hak av for deling av internettforbindelse. EDIT: Beat me to it. Endret 6. oktober 2010 av Dipso Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Med Win7 så tror jeg det holder å merke av de to nettverkskortene og velge virtuell bro. Man kan også dele videre trådløst ved å bruke f.eks Connectify. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Med Win7 så tror jeg det holder å merke av de to nettverkskortene og velge virtuell bro. Man kan også dele videre trådløst ved å bruke f.eks Connectify. Trenger ikke ekstra programmvare for å dele nettverk trådløst i win7. Holder lenge å opprette et ad-hoc nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå