Laktampe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hallo Har en Ford Focus (1999.mod) hvor sentrallåsen har sluttet å fungere riktig. Når jeg trykker på "senderen" for å låse opp dørene blir dørene låst opp også låser de seg igjen sekundet etter. Merket dette først i går og da kom problemet kun noen få ganger når jeg testet, men i dag så har den slått seg helt vrang og låser seg igjen om jeg prøver å låse opp bilen. Aner ikke hvor jeg skal starte å feilsøke. Noen som har vært borte i noe lignende eller har noen tips til hva jeg kan teste for å finne ut av problemet? Endret 6. oktober 2010 av Cromsen Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det låsetapper øvert på døra på den? Kan være at en av låsene møter motstand inne i døra også går den tilbake i lås fordi den ikke får låst opp alle dørene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har et lignende problem på min 2001 Focus. Når jeg er ute å kjører hender det at sentrallåsen aktiveres. Det virker helt vilkårlig når dette skjer, og det høres ut som om sentrallåsen prøver å låse opp dørene på nytt. Det skjer aldri når bilen er parkert. Hittil har jeg bare avskrevet det som et irritasjonsmoment, men nå er jeg fristet til å starte med litt feilsøking. Skal si fra hvis jeg finner ut noe. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hadde tid til å sjekke hvor problemet var i dag. Var noe av det Gryterett nevnte. Låsetappen på passasjerdøra setter seg fast slik at det blir motstand og alle dørene låser seg igjen. Får se om jeg orker å bytte den ut. Takk for svar Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette skjer min 99mod også.. VELDIG festlig når man står på tomgang ved barnehagen (jeg vet, blekkulf og alt det der) og den låser seg mens man er inne å henter junior. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå