Cr4ZyF34R Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 nettop kjøpt meg et Creative Fatal1ty headset og når jeg plugga inn mikken fann pc-en den men ikke selve headsettet. Acer Aspire 5738 Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 nettop kjøpt meg et Creative Fatal1ty headset og når jeg plugga inn mikken fann pc-en den men ikke selve headsettet. Acer Aspire 5738 Du har vel plugget i begge kontaktene? 1 for mic 1 for klokkene Kan også hende at du må manuellt aktivere øreklokkene fra lydkortet. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 nettop kjøpt meg et Creative Fatal1ty headset og når jeg plugga inn mikken fann pc-en den men ikke selve headsettet. Acer Aspire 5738 Du har vel plugget i begge kontaktene? 1 for mic 1 for klokkene Kan også hende at du må manuellt aktivere øreklokkene fra lydkortet. har plugget inni begge.. men hvordan aktiverer jeg dem fra lydkortet? Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 har plugget inni begge.. men hvordan aktiverer jeg dem fra lydkortet? Du har koblet i riktig plugg? På datteren min sin Acer 5720, så er det 3 plugger i front. 1) Spdif 2) Mic 3) Øretelefon Kan hende du må laste ned driver for det integrerte lydkortet, hvis du ikke har gjort det. Du har sikkert et integrert Realtek lydkort. Acer Support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå