Guybrush Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Skulle hatt et kamera til far. Ca 3-4000.- Det burde være ganske enkelt og bruke, og samtidig ikke for lite. Noen forslag? HP850, er det OK? Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 HP850 er ok, det. Men en så "lang" zoom vil kreve stødige hender, hvis ikke kameraet har stabilisator, noe jeg ikke tror 850'n har ? 2 megapixel vil holde til vanlige 10x13 eller 10x15 utskrifter - med 4 kan du lage et utsnitt/få bilder i ca A4 og ennå få veldig bra kvalitet! Et Canon PowerShot A70 (3 MP) er også bra; ikke for avansert (du må jo ikke bruke Manuell hvis du ikke vil...), men mer halv-automatisk vil jeg si - du stiller lukkertid og blenderåpning i hvert sitt program, f.eks., foruten landskap og portrett-modus, for å nevne 2. Det er noen større enn de tidligste Ixusene, og veier 1/3 KG med batterier og CF-kort - det ligger godt i handa og jeg synes bildene blir ganske bra også, hvis en nå bare fikk somla seg til få de ut på papir :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå