Awsm Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, har en retpala, som jeg er ganske fornøyd med. Men i cata vil jeg gå prot, for lack av tanks er supergørr. Så her er det jeg lurer på, burde jeg samle protgear i wotlk, eller bare spille ret og samle gear mens jeg levler i cata? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå lett som det er å få gear, begge deler, ja takk! Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Men jeg ser ikke helt for meg at gear som er ok+ i wotlk, blir brukanes i cata? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nei. Alt som finnes av epic gear fra WOTLK er langt dårligere enn blått/grønt leveling / lvl 80+ normal dungeon gear i Cataclysm. Ergo, det er lite vits å satse på det beste utstyret om du kun tenker på å bli bra nok til Cataclysm. Meen, selvfølgelig, du spiller jo fordi du vil og at det er gøy Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Aight, der besvarte du spørsmålet mitt bra! Da gidder jeg ikke begynne med tank-gear pre-cata:) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Veldig kjekt og ha tank gear pre-cata da, så kan du starte og tanke i instansene med en gang cata kommer. Selv om det og få random grupper den første mnd i cata uansett vil være enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå