datz Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei...jeg satt her en dag og klikket meg igjennom adresseboka, der fant jeg et rart navn/nr. der var det bare masse rare tall og bokstaver. så jeg tenkte det at den hadde jeg ikke noe bruk for så jeg slettet den. mens jeg holdt på å slette den slo mobilen seg av. Mystisk. etter at jeg slo den på så får jeg ikke til å se i adresseboka eller legge til nye nr. det kommer opp " Stasjonsfeil! " hele tiden. og ettersom jeg ikke er så flink til å husk nr. så har jeg faktisk et stort problem... Den som skjønner noe av dette, vær så snill å hjelp meg Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ta ut batteriet ha det ute i 10 sekunder. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei...jeg satt her en dag og klikket meg igjennom adresseboka, der fant jeg et rart navn/nr. der var det bare masse rare tall og bokstaver. så jeg tenkte det at den hadde jeg ikke noe bruk for så jeg slettet den. mens jeg holdt på å slette den slo mobilen seg av. Mystisk. etter at jeg slo den på så får jeg ikke til å se i adresseboka eller legge til nye nr. det kommer opp " Stasjonsfeil! " hele tiden. og ettersom jeg ikke er så flink til å husk nr. så har jeg faktisk et stort problem... Den som skjønner noe av dette, vær så snill å hjelp meg Har hatt samme feilen selv jeg, du må FW oppgradere. Når det skjedde på nytt gikk de faktisk så langt så de gav meg ny tlf (innmaten i alle fall). Synes feilen var veldig mystisk, tviler på at det hjelper å ha batteriet ute i 10 sek. Blei med en gang litt skeptisk til Siemens, som alle sier skal ha best kvalitet og minst feil. Men å fucke opp sin tlf to ganger på et halvt år, kan ikke sies å være det spor bedre enn noen Nokia Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du finner firmware 16 på my-siemens.com Norge :smile: Lenke til kommentar
JZA Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du finner firmware 16 på my-siemens.com Norge :smile: Men du må ha datakabel, som jeg ikke fikk med på min S55. Så argumentet om at det er gratis å oppgradere FW falt jo litt i grus! Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kabel koster rundt 2-300,- og da kan man oppgradere gratis hver gang det kommer ny firmware :smile: Lenke til kommentar
Trio Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hvor ofte kommer det en ny firmware da Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Siemens har lagt ut 3 firmware-versjoner for nedlasting til S55 hittil 8) Lenke til kommentar
datz Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Må vell annskaffe meg en datakabel, dette er ganske ergelig siden jeg ikke har hatt telefonen lengre enn et par måneder... det ordner seg sikkert... Er det mulig at det har vært et virus som har forårsaket denne feilen eller er det bare en slags "software" kræsjh!?! .... Lenke til kommentar
datz Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hei nå har jeg annskaffet meg kabel og oppgraderte til firmware 16. Men det utgjorde ingen forskjell på mitt problem med de at adresseboka på mobilen er utilgjengelig...kommer fortsatt opp "Stasjons-feil!"... Det går heller ikke an å synkronisere mobilen mot PC'n...mobilen vil liksom ikke...sikkert på grunn av denne feilen...Begynner å bli ganske irritert på mobilen...like før jeg kaster den i veggen Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Prøvd å formatere mobilen da? Lenke til kommentar
datz Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 nei, det har jeg ikke... Lenke til kommentar
datz Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hvordan gjør jeg det da??? Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Menu - Setup - Phone setup - File Manager - Format Jeg har engelske menyer, men du kan også bruke Meny - 9 - 4 - 5 Husk at alt innhold i filsystemet blir slettet ved formatering da Prøv 'defragmentering' av filsystemet først kanskje, se om det hjelper. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 du må nok ta en backup og slette. Problemet merket jeg på de første S55ene som kom, merket den der på den siste jeg hadde. Enesten mulighet er å ta fullstendig format antakligvis, for telefonen vil slik jeg så det spille en lyd og skjermen og alt tar kvelden. Den kan slåes på igjen selvfølgelig, men problemet vedvarer Lenke til kommentar
datz Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 har formatert mobilen og alt er grett...viste ikke at det gikk an å formatere en mobil...men, men... Tusen takk for alle svar:D Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Bare Siemens som har minne som kan formateres og defragmenteres, er likt minnet på en PC 8) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 hittils har jeg ikke hatt behov for slikt på noen annen av mine vel over 42 mobiler heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå