Puster Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, Jeg har noen spm angående css. 1. Hvordan kan jeg lage en boks som inneholder det personen skriver, det jeg skriver her på dette forumet vil jo bli en boks med avrundet kanter osv. 2. Hvordan lage en serchbar som har min bakgrunn, tenker da på img. osv? tilleg til 1) jeg har et webdesign jeg skal nå gjøre til en nettside, og der dere ser Latest matches osv, hvordan kan jeg få bruke det bilde jeg slicer opp på websiden? slik at tekst kan stå i den hvite boksen? og jeg får de avrunda kantene? Jeg beklage så meget visst det jeg skrev var utydelig;) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nr 1: Lurer du på hvordan du kan la brukere poste innhold på nettsiden din på samme måte som på et forum? (Har forresten redigert emnetittelen for å gjøre den litt mer beskrivende) Lenke til kommentar
Puster Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 ja Men det kan jeg jeg har et cms system jeg har laga(enkelt system) og når jeg poster en nyhet etc, blir det laga en boks som her på forumet:) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så hva er det du lurer på angående det da? Lenke til kommentar
Puster Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Designet, hvordan kan jeg liksom gjøre at en ting skal kunne vises innen for noe spesielt? Ser du results boksen på desinget? Den har en sppesiel border, hvordan kan jeg få tekste til å vere inn i den boksen med mitt design? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Få php-en til å lage en div eller annen tag med en "class" som du formaterer med css. Jeg vet ikke hvor mye du kan om dette så er litt vanskelig å komme med konkrete eksempler. Hvordan henter du ut det som er skrevet av brukerne fra databasen? Endret 7. oktober 2010 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå