abene Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Adobe har tatt frem lappesakene, 23 hull tettes. Les mer Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Adobes nedlastingsside har vært nede noen timer idag: We're sorry, we encountered an error processing your request. Please try your request again. If you continue to receive this error, please report it using our Customer Service form. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Adobe har tatt frem lappesakene, 23 hull tettes. Lagret med lapper virker nok en gang å være utømmelig. Adobe Reader trenger ikke oppgradering, det trenger utbytting. Endret 6. oktober 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fikk denne oppdateringer for et par timer siden, RETT før jeg skulle kjøre sysprep for å lage image av OS-installasjonen. Håper virkelig det var denne oppdateringen jeg fikk i alle fall. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 *sukk* nok en installasjon med tvungen restart. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 *sukk* nok en installasjon med tvungen restart. Fikk ikke det jeg nei. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 *sukk* nok en installasjon med tvungen restart. Ikke her heller, oppdateringen gikk veldig greit egentlig. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 For oss som nekter å bruke Adobe Download Manager (DLM), finner du siste verson på FTP-serveren til Adobe: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/9.x/9.4.0/en_US/ Lenke til kommentar
superclementz Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Google tilbyr også visning av pdf uten installasjon igjennom Google Docs Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 For oss som nekter å bruke Adobe Download Manager (DLM), finner du siste verson på FTP-serveren til Adobe: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/9.x/9.4.0/en_US/ Hjertelig takk! Den var ønsket! Hvordan finner du frem til linken? (ser for meg å lete etter den ved senere anledninger :-) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå