discostu Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, da jeg skulle skifte drivknute på bilen min røk selvfølgelig abs-føler ledningen så denne må byttes. Har en KIA og kontaktet kiaforhandler for å bestille. Problemet er at delen koster nesten 3000 kroner. Noe som er en helt SINNSYK pris for en kabel... Derfor satt jeg å tenkte litt på bestilling fra utlandet, så dette blir et litt to-delt spørsmål. Første er, hva er ABS-føler på engelsk? Og andre er, hvor bestiller man bildeler fra? Noe å anbefale? Har en KIA shuma (spectra) 1999 modell. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ikke det at jeg har sinnsykt mye peiling på biler, men du kunne kanskje prøve høggern? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) ABS Sensor eventuelt ABS Wheel Sensor Endret 6. oktober 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 ABS Sensor eventuelt ABS Wheel Sensor Ah, tusen takk Ikke det at jeg har sinnsykt mye peiling på biler, men du kunne kanskje prøve høggern? Joa, men den bilen jeg har er sjeldent på lokale høggern. Har sett annonser andre steder i norge, men litt dritt å reise 20 mil for å sjekke om den har en kabel. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lodde sammen kabelen du røyk kanskje?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) finn delnr fra KIA og søk på det? Så er du sikker på at du får korrekt del til din bil. Endret 7. oktober 2010 av MrLee Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 finn delnr fra KIA og søk på det? Så er du sikker på at du får korrekt del til din bil. Aha, hvor finner jeg delenummer? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 jeg antar du kan høre med en KIA forhandler om det? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 De fleste huggere demonterer delen og sender den i posten. http://www.nbfbildeler.no/default.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå