j-- Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Visa Mastercard Donor-kort Norsk Tipping Flexikort Europeiske reiseforsikring (haha, gikk ut for to måneder siden, poff ned i skuffen) Platekompaniet Kompis Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 I lommeboka: Medlemskort fra en sportsklubb Medlemskort på et treningssenter Medlemskort fra Platekompaniet Et kort det står "gratis antivirus" på Navnekort fra Ruter/Oslo Sporveier (A-kort), selv om jeg ikke har tatt en t-bane eller buss på nesten et år Europeisk helsetrygdekort Elevkort/studentbevis fra skoleåret 2007/2008 Visittkort fra firmaet til en bekjent Visittkort fra en person jeg ikke vet hvem er I kortholderen: Førerkort Visakort Mastercard Medlemskort STCN 2010 Medlemskort STCN 2009 Medlemskort Metallica Club 2010 Medlemskort Metallica Club 2008 Et kort fra DnB som det står noe om helseforsikring på 10 millioner kroner på, som jeg egentlig ikke aner hva er Kanskje på tide å rydde snart, men kort er jo så moro Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 2 bankkort, 2 førerkort, militærIDkort, mastercard, kinokort, sjåførkort, truckførerbevis, leiekort(film), og en haug av visitkort. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vanlig Nordea Visa, førerkort, nøkkelkort til jobb, lånekort til mix. Yep! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har bare bankkort jeg Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Visa Bibliotek Medlem i treningssenter (liker ikke det navnet, vi kaller det helle styrkeløft klubb) Busskort Lenke til kommentar
Special P Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Førerkort Statoilkort Adgangskort til jobben Reiseforsikring Bankkort Mastercard Medlemskort til golf Golfkort til baller Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Bankkort Våpenkort Jegeravgiftskort Skolebevis Helsetrygdkort (Som gikk ut for et halvt pr siden ) Kort for gjennomført trafikalt grunnkurs Bruker å ha bibliotekskort, men der var ikke der nå Endret 13. oktober 2010 av Hoikka Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Oi, se her ja. - Bankkort fra DnBnor - Bankkort fra Skandiabanken - Gammelt studentbevis - Visakort - Game bonuskort - PTN-kort - Kundekort til Brox Data - Europeisk Helsetrygdekort - Kort med info om et implantat jeg har - Visittkort til en koselig drosjesjåfør - Flexikort for Oslo Jeg trodde at jeg hadde klart å minske antall kort mer drastisk enn dette. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hm.. aldri tenkt på det før.. Må slanke meg litt: Trumf bonuskort Norsk tipping Sesongkort på Viking Stadion Solpasset fra Brun og Blid Supporter Kort fra United.no Elixia Medlemskort (brukt 5 ganger siden desember 2009 Bankkort fra Postbanken Førerkortet Europeiske Reiseforsikringskort som går ut mars 2011 (gjennom jobben) Ehm, ett til Europeiske Reiseforsikringskort fra jobben, kanskje et reservekort? Europeiske Helsetrygdkort som utgår juni 2012 Enda et Europeiske Helsetrygdkort som gikk ut i august i år Huff da, enda et Europeiske Reiseforsikringskort som gikk ut i mai i år Kontofon info om kontoen min Sykkelregister fra Flack Mastercard fra Postbanken Handlekonto fra expert Lånekort fra Stavanger Bibliotek Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Førerkort Reiseforsikringskort MasterCard Bankkort Adgangskort jobben Visittkort (mitt eget) Endret 14. oktober 2010 av Solaris Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Visakort Mastercard Busskort Lunsjkort Adgangskort til jobben Bibliotekkort Scandic hotels medlemskort Mopedlappen ca 10000 visittkort Kaffekort på Narvesen Bonuskort på glitter x 2 Bonuskort på rockmerch Kinokort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Skal vi se... Førerkort Bankkort Bank- og Coop-kort SJ Prio Lånekort från Skövdes stadsbibliotek Hard Rock Cafe - All Access kort Västtrafiks fritidskort (Busskort) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 VISA @ Sparebanken Førerkort @ B og M 7-dagerskort @ Åre To visittkort @ en venn i Sverige Tidvis også russekortet mitt, samt andres som sniker seg inn der. (men så har jeg jo laga mitt selv, og har en A4-versjon av mitt ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 VISA @ Sparebank1 Kredittkort @ Skandia Flexus Student-ID Førerkort @ B Adgangskort til skolen Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nordea Visakort Bibliotek DVD-leiekort Månedskort til bussen Kaffekort Deli de Luca Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 2 Visa Coop-kort Kaffekort fra Narvesen Gavekort fra Gamestop Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Visa Visa Electron Treningssenterkort Førerkort Filmleiekort Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 VISA Kinokort Kompiskort på PK Studentbevis Gjengkort på Studentersamfundet Coop-kort Førerkort Busskort Fruktkort på kantina på skola Bonuskort til Location Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Visa #1 Visa #2 Mastercard Oxigeno treningskort Donor-kort Norsk Tipping-kort Platekompaniet Kompis-kort Flexus-kort Nøkkelkort til jobbeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå