Quote Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jeg orker aldri å kaste gamle kort, så det er dette jeg har: * VISA-kort (2 stk til to forskjellige kontoer). * To kort til to forskjellige treningsstudio * Førerkort * Studentbevis (Fire stk, tre utgåtte) * Bibliotek * Europeisk helsetrygdkort - utgått i Juli * Heiskort til Beitostølen fra i vinter * Flexus (2 stk) * Medlemskort Norges Jeger- og fiskerforbund * Reiseforsikrings-kort Ja, det var vel det Endret 10. oktober 2010 av Quote Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Visa Førerkort Hotellkort Et gammelt studentkort fra USA Kinogavekort Bibliotekskort Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Visa, Deichmann biblo, Norsk tipping(må ha på jobben), hotel kort fra NY :S Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Norsk Golfforbund-kort Båtførerbevis Flexikort Studentbevis 2010 Førerkort VISA-kort Diners-kort Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) - VISA-kort - VISA Electron kort - Liverpool FC Supporters' Club (Skandinavia) - Kulturkort - Bibliotekkort - Skyss-kort (busskort) - Treningsstudio-kort Endret 10. oktober 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 VISA-kortet og en enkeltbillett til kollektivtrafikken i Oslo. Minner meg på at jeg må dra dit snart og bruke den. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 - Visa Electron - Miljokørt buss Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har bare en liten kortholder (som ser ut som ett hovedkort ) så jeg har bankkort, førerkort og ikeakort/tippekort, spørs hvilket jeg brukte sist. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har bare en liten kortholder (som ser ut som ett hovedkort ) så jeg har bankkort, førerkort og ikeakort/tippekort, spørs hvilket jeg brukte sist. Blir for problemer om du har planer om å KJØRE til butikken for å TIPPE da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Førerkort Visa Kongerike-Norge kort Dykkerbevis Coca-Cola kort Militært adgangskort. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Visa Electron Treningsstudio kort Busskort Solpasset Brun og Blid Skolebevis Big Bite kort Båtførerbevis Førerkort Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Blir for problemer om du har planer om å KJØRE til butikken for å TIPPE da? Har sånn internett-ting. Har det bare der så jeg ikke mister det i kaoset. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 - Visa electron - gamestop kort - busskort - bibilotek kort - og et gammelt kort om at det er 25% salg på H&M Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Bank, GameStop og SpendOn kort. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 3 Visa Electron Busskort Europeisk helsetrygdkort Bibliotekskort Et gammelt kort for medlemsskap i bastionen Lenke til kommentar
VNZ Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har ikke kort, har lang Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) BankkortStudentbevisFørerkortGavekort elkjøp (???)Grafikkort Endret 11. oktober 2010 av Heatsink Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Bankkort, trenger ikke flere Lenke til kommentar
xaco Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 - 3 buss/kollektivkort(flexus, gammeldags papirkort og Reisekort fra vestvikenkollektivtrafikk bruker bare det gamledagse papirkortet) - Visa - Mastercard - Vaskekort - Studentbevis UiO - Førerkort - DNB NOR Assistanse kort - DNS(Det Norske Studentersamfund) medlemskort. Tror jeg trenger å rydde litt. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Visa Visa Electron MasterCard Studentbevis NTNU Semesterkort NTNU (mer en papirlapp egentlig) t:kort Studentkortet.no Studentersamfundet (Medlemskort) Norsk Tipping Coop (Medlemskort) Europeisk Helsetrygdekort Førerkort Vaskerikort Og så det gamle russekortet mitt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå