Gå til innhold

Trenger en parter til SC2 (:

Anbefalte innlegg

Er en zerg spiller som trenger en lag kamerat til 2v2. Har lust og bli best med dem først også bli bedre med de andre seinare kan spille alle. spiller for det meste 1v1 er 17år og har mic g35, dual core på 3,07 radeon hd 5670 4 gig ram så eg kan kjøre spillet på ultra high (:. Spiller andre spill også men er mye activ på SC2.

min forrgie teammate bannet meg fra vten for ingen grunn og vill ikke spille med meg så derfor vil eg bli bedre en hann og spille mye. :p Er ikke den beste spilleren men lærer fort og blir god etter tid.

Spiller også bfbc2 og mange andre add meg på steam også steam id= Mezri

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bli med å spille noen ganger, men er ikke så ofte pålogget:D Hvilken type er du(En som Rusher, camper osv)?

Jonskja1 på steam

Jeg er en av de som rusher først for å prøve og ta ut så mye jeg kan hvis de failer med forsvaret. så får jeg tatt ut mye i begynnelsen etter det pleier jeg og kjøre roaches og tier 2 units til slutt spamme infestors og spamme infested terrans fordi de tar jo air og og er ganske ekkle men alt kommer ann på hvem vi spiller mot og hvilket map.Om det er et map hvor fienden er sykt nerme oppgradere jeg overloeardsene til å transportere units :D. Men jeg er på skolen nå slutter halv 1 er hjemme i sån 1 tiden elns kan adde deg så kan vi spille :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...