Luminos Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Et bilde jeg tok i botanisk hage i Bergen for en tid tilbake. Jeg har brukt et Nikon D3000, 18-55mm, litt redigert for å få frem fargene. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mine tanker: Altfor midtstilt og det mangler punch (feil lys?. Kanskje vinkel kunne blitt justert for å få det mer spennende; samt komposisjon. Ikke minst mer arbeid på redigeringsfronten. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dette ble for rotete. Bakgrunnen fremstår som tydelig, burde ha brukt større blenderåpning evt gått nærmere for å oppnå større uskarhet av bakgrunnen slik at motivet fremstår mer i fokus. Kanskje kunne det ha blitt bedre om du kun hadde fanget det røde bæret og bladet bak. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Takk for tilbakemeldinger! Jeg er helt nybegynner så dere har sikkert rett i alt dere sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå