Combat33 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har oppdater biosen på mitt hovedkort men jeg lurer på dette med denne Game Accelerator som er lagt til i siste biosen. I biosen har man forskjellige valg og at de råeste innstillingene vil stresse ddr minnet. Er det minne på hovedkortet som blir stresset eller minne på skjermkortet? :oops: Hvilken brikke bør jeg velge for å kunne bruke disse innstillingene? Har noen erfaring med dette? Jeg har ikke gått til innkjøp av noe 400MHz (3200) minne ennå, bruker bare en TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2 som jeg hadde liggende. Men skal bestille nå en av dagene, skal selvfølgelig kjøre dual minne. Er det best å bruke 3200, 3500 eller 3700 brikker? Se denne testen på 3700 brikker http://www.vr-zone.com/reviews/Memory/OCZ/PC3700Gold/ Virker jo lovende Håper noen kan svare meg. Takker for alle svar. Mvh Combat33 Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Game accelerator vil stresse minnet på hovedkortet for at det skal gi maksimal ytelse. Når det gjelder valg av minne, så burde du velge TwinMos 3200 brikkene med windbond, ettersom disse brikkene tåler agressive innstillinger og er billige . Om du har god Råd , kan du jo alltids gå for Corsair XMS3200 brikkene som allerede er satt til å kjøre maksimalt(tror jeg :-? ).[/b] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Geil er heller ikke å forakte,kjører mine på 470mhz uten prob. Lenke til kommentar
Combat33 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Geil er heller ikke å forakte,kjører mine på 470mhz uten prob. Kjøre du minne i dual? Hvilke minne porter du? Hva er instillingene på minne? Hva betalt du? hvor kjøpte du? Hva er innstillingen på Game acceleratoren? Mvh Combat33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå