Kenny Bones Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, vet noen hvor jeg kan kjøpe flytende nitrogen? Eller vet av noe annet som er utrolig kaldt? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Som privatperson kan du ikke uten videre kjøpe flytende nitrogen. Jeg spurte pent på Kjemisk Institutt på universitetet og fikk nok til å lage is, du kan jo høre med et universitet eller en høyskole. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Som privatperson kan du ikke uten videre kjøpe flytende nitrogen. Jeg spurte pent på Kjemisk Institutt på universitetet og fikk nok til å lage is, du kan jo høre med et universitet eller en høyskole. Som privatperson KAN du faktisk kjøpe flytene nitrogen, jeg har kjøpt det. Bruker det til kjøling av pcèn fordi jeg driver med hobbybasert overklokking Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Som privatperson KAN du faktisk kjøpe flytene nitrogen, jeg har kjøpt det. Bruker det til kjøling av pcèn fordi jeg driver med hobbybasert overklokking Hvilket bringer oss tilbake til TS' opprinnelige spørsmål om hvor. Jeg kontaktet en gassleverandør som sa at de ikke kunne selge til privatpersoner. Lenke til kommentar
Sigi66 Skrevet 13. desember 2022 Del Skrevet 13. desember 2022 Prøv hos geno.no, de leverer sæd til kuer. Da kommer de en gang i måneden til veldig mange steder i landet og da kan man fylle på nitrogen. Rimlig og enkel. Beholderen kan du også kjøpe hos dem. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå