Skrekkugle Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Var ute på min første lille fototur i går med et Fujifilm Finepix S8000fd og kom ikke hjem med noen særlige resultater. Alikevel føler at mitt første bilde trenger litt oppmerksomhet, så here goes. f/2.8 1/60 ISO 200 Veldig vanskelig lys, og uten stativ og blitz (og autoknips) var det ikke så lett, men det var uansett kjempegøy! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Utgangspunkt og idé er bra, men komposisjon satt ikke helt. Bakgrunnen er også forstyrrende. Lenke til kommentar
Skrekkugle Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk for tilbakemelding Glemte å lese på komposisjon før jeg løp ut i skogen, litt for opptatt av det tekniske haha. Gleder meg til å teste igjen snart Lenke til kommentar
OnklD Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Som nybegynner så kommer du aldri tomhendt hjem fra en fototur. Bare husk å se på bildene dine i etterkant, man lærer av sine feil. Spesiellt om man ser på det i etterkant og tenker på hvordan det kunne vært gjort annerledes/bedre Og litt positivt om bildet, god ide Og blitz er ikke alltid løsningen, dårlig lys kan skape en slags "falsk" gråfarge i bildet, kan være en god stemningssetter i bildet Lenke til kommentar
OnklD Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Edit: dobbelpost pga dårli dekning. Endret 7. oktober 2010 av OnklD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå