Hugo_Hardnuts Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Han får en jo til å trekke på smilebåndet med de utspillene sine da, det skal han ha Blir i hvert fall ikke deppa av fyren, er heller folka som tar han (og andre selvsentrerte media-horer) seriøst som gjør meg frustrert. Electronic Arts har nå bare én ting å gjøre: Lag en skurkefigur i et av sine populære spill, som er feig, stygg, uærlig, snøvlende, smiskende, etc., og kall den figuren Jack Thompson! Jeg tror det hadde blitt veldig populært - blant spillere. Var det ikke en karakter i GTA-IV som var "inspirert" av Jack Thompson? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Electronic Arts har nå bare én ting å gjøre: Lag en skurkefigur i et av sine populære spill, som er feig, stygg, uærlig, snøvlende, smiskende, etc., og kall den figuren Jack Thompson! Jeg tror det hadde blitt veldig populært - blant spillere. Diablo 2 hadde et hemmelig kubrett, så kanskje Diablo 3 får et hemmelig Jack Thompson-brett? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvem pokker er Jack Dumbson ? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vell, tror dæven du at man må slippe en mod som forandre Opposing Force til Taliban altså. Så får han maksimalt tap igjen Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg tror han forsvinner hvis vi bare ignorerer ham... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva er problemet? De endret navnet.. yay, stor seier. For meg er dette like stort som "vi endret navnet fra tier 1, til tier 2".. Jack fyren trenger en hobby. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tror heller det er en jobb han trenger. Har han ikke mistet lisensen? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Det jeg syntes hadde vært kult, hadde vært om EA ikke bare hadde byttet navnet til taliban, men også navnet til US army. For å skåne pårørende til de (ekstremt mange) SIVILE den amerikanske hæren har drept/dreper. Endret 6. oktober 2010 av O:M:A Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Skal ikke disse artiklene være objektive? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Skal ikke disse artiklene være objektive? En kommentar trenger ikke nødvendigvis være objektiv. Og for pokker, det er tross alt Jack Thompson vi prater om her, den som klarer å være objektiv rundt denne mannen fortjener en medalje. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Åja det står kommentar der oppe ja så ikke det. Joa ser den jack Thopson er noe for seg selv. Endret 6. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvorfor hater han videospill? Og, hvorfor vil han så gjerne "sabotere" og ødelegge? Flere som ikke liker videospill, men heller bare gjør det i fred og ro.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Han er vel et klassisk eksempel på en Angry White Male som har klatret litt for langt på karrierestigen og tror han har noe han skulle ha sagt fordi han har diplomer. Lik rett til utdanning er vel og bra, men dette er baksiden av mynten. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jack Thompson @ Wikipedia Tenkte bare jeg skulle slenge denne inn her. Jeg fant ihvertfall dette veldig underholdende. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvorfor hater han videospill? Og, hvorfor vil han så gjerne "sabotere" og ødelegge? Flere som ikke liker videospill, men heller bare gjør det i fred og ro.. Jeg hørte om en kinesisk jente som strevde så lenge med et brett i Bomberman at hun til slutt hengte seg (!). Er man dårlig i spill kan man gjøre mye rart. Kanskje Jack Thompson har tapt i deathmatch en gang for mye? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg nominerer Jack Thompson til årets terrormål i 2011. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg nominerer Jack Thompson til årets terrormål i 2011. Folk klarte jo å gi RIAA (og de) en på trynet med DDoS, så å leke litt med Jack burde vel gå ann? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg nominerer Jack Thompson til årets terrormål i 2011. Send Taliban på han! ETTER at MH har kommet ut. De har jo da fått spesialtrening innenfor krigføring av spillet (så klart). Eneste måten de ville klart å ta han ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg