CommanderKeen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ber spillere dra til helvete. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Enaste grunn til at han sier dette er får å få litt PR. Uten den ville han sikkert tørke opp som en rosin. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Synes dette virker som om skribent gir mange personlige meninger i denne artikkelen. Er forøvrig enig med alle meningene, men bare nevner det. Lenke til kommentar
CaptainNorway Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Synes dette virker som om skribent gir mange personlige meninger i denne artikkelen. Er forøvrig enig med alle meningene, men bare nevner det. Ja, det merket jeg også, men det er jo ikke uvanlig at det blir skrevet mer subjektive artikler som et slags innlegg i den offentlige debatten av journalister. Det blir gjort i avisa ol. On topic: Jack Thompson er så jævla TROLL! "Jeg vinner igjen" hurr durr Endret 6. oktober 2010 av CaptainNorway Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva jeg tror? Dra til helvete selv! Desto raskere, desto bedre... 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hallo, det er en grunn til at jeg ikke er l33t soldat i afganistan! Alle mine timer bak CS gjør at jeg har fått en utrolig opplæring i våpenbruk. /sarkasme Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Thompson har betakoder til Diablo III! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hahaha, jeg digger Jack Thompson, det finnes ikke et mer skrudd menneske med advokatutdannelse. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Heh, hvor lenge sidene r det noen tok Jack Thompson seriøst? AtW Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Synes dette virker som om skribent gir mange personlige meninger i denne artikkelen. Er forøvrig enig med alle meningene, men bare nevner det. Nyheter er vanligvis nyheter, og ikke et medie for meningsytringer. Denne saken skulle hatt kommentar-stempel, en liten glipp som nå er rettet opp i. Forøvrig syns jeg personlig at dette er like festlig som at David Hasselhoff mener han fortjener kudos for å ha hjulpet til med å få slutt på den kalde krigen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 – Du kan legge til: Alle spillere som ikke vet hvordan man kommer seg til helvete uten en juksekode, gi meg beskjed, og jeg vil sende deg en for å komme dit raskere. Forstår eg det slik at vår gode mann Jack Thompson tyr til drapstrussler for å få fram poenget sitt? Eller planlegger han å sende ein satanist på kaffebesøk dersom nokon ønsker det? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 For en idiot... Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Le for deg selv; gråt for menneskeheten. -.- Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Beskytte vår kultur... Spill er en kultur. Tror dere han får komipris pris eller?? Lenke til kommentar
deathcoN_1337 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Og der var han ute og trollet igjen. Trodde vi hadde sett det siste til han? Nøyaktig hvem er det han 'hjelper'? Det må jo gå opp for han at det ikke er noen som liker'n. Faen heller, nå ble jeg bare deprimert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mener han ikke "kom til helvete"? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Electronic Arts har nå bare én ting å gjøre: Lag en skurkefigur i et av sine populære spill, som er feig, stygg, uærlig, snøvlende, smiskende, etc., og kall den figuren Jack Thompson! Jeg tror det hadde blitt veldig populært - blant spillere. 1 Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Skal vell ned til hælvete med kompissene mine før eller siden, gidder ikke sitte i "himmelen" med jahovas vittne å lese bibelvers når alternativet er øl, metal og fps Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Javel. Kan jeg få utdype hvor mye jeg GLEDER meg til den generasjonen der er ute av bildet? Sånn helt ærlig på en skala fra 1 til 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg