Mio Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei! Er det nødvendig med sånn "goop" på en boxed p4? Har aldri hatt en P4 før..kjørt kun AMD P4 Cpu'n er jo så liten..hehe hvis man tar på sånn goop, skal man smøre det over hele overflaten eller? Det fulgte ikke med noe slikt.var en her som nevnte at det fulgte med til P4.kanskje det bare var 3.0Ghz'n? Tror jeg har noe artic silver liggende. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg er heller ingen p4-g33k, men jeg er derimot 100% sikker på at goop umulig kan skade.. Ha på et forsvarlig lag lag (mener å ha sett en rekke goopede p4-cpu'er i moddeprosjekter o.s.v..) så går nok alt greit.. --alexio Lenke til kommentar
jif-universal Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei! På Boxed P4 så sitter jo kjøler med vifta ferdig montert på. Jeg smørte på Artic Silver tror jeg eller om det var Shin Etsu. Jeg opplevde ikke store forskjellen på min P4 2,26. Tempraturen datt med 2 grader. Digger monteringen på Intel CPU'er kontra AMD sin gamle fra Socket 5/7 tidene. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg tror jeg prøver uten først. Har bare artic silver 2 liggende.vet ikke om denne er noe bra? Den er gammel i hvertfall. Har planer om å klokke 2.8Ghz til 3.0Ghz bare,så jeg trenger vel ikke en kjempekjøling til dette håper jeg. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Min boxed P4 2.8 GHz hadde heller ingen påmontert vifte. Det satt en sånn stygg, svart metalltape på baksiden av kjøleribba. Smørte på en dæsj med no ukjent goop jeg. Var faktisk ikke sikker på om det var goop engang Det skader jo aldri å kline på litt. Bare ikke ta på for tykkt lag... Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Arctic Silver II er jo tross alt "Arctic Silver"... Blir litt som å tro at en BMW 325 er dårlig fordi den ikke er en M3... Arctic Silver II er bittelitt dårligere enn III'ern... Vi snakker om en forskjell på inntil 2-3 grader under max load...noe som faktisk ikke er så veldig ekstremt når forskjellen mellom heatpad og goop i mange tilfeller kan være over 10 grader... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå