Gå til innhold

Kjøpe ny gamer pc, maks 10k. Komplett Gamer i20 ?

Anbefalte innlegg

Hei, en kompiss av meg skal kjøpe ny stasjonær pc som skal brukes hovedsaklig til gaming.

Han har titta en del på Komplett Gamer i20 og lurer på om det er noe tess?

Burde han gå for den, eller finnes det bedre alternativer til samme prisen?

Han er ikke akkuratt noe pc bygger og har da lyst til å ta utnytte av komplett sine tilbud ta de tilbyr 3 års garranti på pcene de selger.

Endret av N.N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, en kompiss av meg skal kjøpe ny stasjonær pc som skal brukes hovedsaklig til gaming.

Han er ikke akkuratt noe pc bygger og har da lyst til å ta utnytte av komplett sine tilbud ta de tilbyr 3 års garranti på pcene de selger.

De tilbudene er veldig fine de........ Men hadde heller gått for denna pakka : Komplett.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De tilbudene er veldig fine de........ Men hadde heller gått for denna pakka : Komplett.no

Enig, hadde dog konfigurert følgende:

Hovedkort - ASUS M4A87TD/USB3, Socket-AM3 AMD 870+SB850, SATA 6Gb's, USB3.0, DDR3, GbLAN, ATX, PCI-Ex(2.0)x16

Minne - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5 and i7, 1.65V, Intel XMP

Harddisk - Samsung SpinPoint F3 1TB 7200RPM, SATA 3.0 Gbps, 3,5", 32MB Cache, 8.9ms

Fjern, mus, tastatur og skjerm vist han ikke trenger det. Skal ikke ha noen av disse bør han vurdere en dyrere maskin muligens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...