Rankiz Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kommer rett fra en Playstation3 som jeg så på filmer med, den er desverre gåen, R.I.P. Det første jeg merket når med Xbox var den fulstendige forskjellen på svartfargen. Svartfargen er jo tilnærmet grå i forhold til PS3'en sin svartfarge. Noen instillinger som fikser dette problemet uten å klusse til alle andre farger utenom svartfargen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 du bruker vel ikke den gule pluggen? innstillinger på tv må du nesten ta i et tvforum. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Bruker HDMI og en projektor. Det er vel ikke akkurat instillingene til prosjektoren da svartfargene var mye bedre på playstation ved å bruke en gitt instilling som var på playstation. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 svart er forresten ingen farge, husker jeg lærte dette på skolen engang i tiden. anyways, hvis jeg ikke husker feil så går du til my xbox, system settings, console settings, display og der kan du velge blant en god del diverse innstillinger til hdmi oppsettet. trykk på noen av valgene der og se om bildet blir bedre. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå