Zemeckis Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei Jeg bare lurer på om det finnes slike program som visser hvor en ip kommer fra,visser hvor i tr.heim f.eks den ip kommer fra,hvis jeg får ip adressen av en kompis så kan jeg finne ut hvor han bor.Eller kanskje slike programmer ikke finnes,fordi de er ulovlige?? Håper det ikke påvirke retningslinjene noe da. :wink: [/i] Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg var borti et slikt whois prog hvor man kune se hvor ip numret kom fra husker ikke hva programet hat, men jeg skal søke litt rundt. Lenke til kommentar
copypaste Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 du er nok toppen 13 jah.. fant du ikke et bedre nick enn det der? det er grunnen til at jeg ikke gidder å svare på det tåpelige spørsmålet der.. Lenke til kommentar
godal Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei Jeg bare lurer på om det finnes slike program som visser hvor en ip kommer fra,visser hvor i tr.heim f.eks den ip kommer fra,hvis jeg får ip adressen av en kompis så kan jeg finne ut hvor han bor.Eller kanskje slike programmer ikke finnes,fordi de er ulovlige?? Håper det ikke påvirke retningslinjene noe da. :wink: [/i] det maksimale du kan finne ut er å gjøre ett whois søkpåip'en, det vilofte gi isp'en men kan gi eieren også, Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har link til en webside som kan vise hvor IP-adresser stammer fra i verden. Den fungerer sikkert ikke på alle adresser men fant ut i hvilken by jeg bor . Har ikke adressen her jeg er nå, men kan poste den senere i dag. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 du er nok toppen 13 jah.. fant du ikke et bedre nick enn det der? det er grunnen til at jeg ikke gidder å svare på det tåpelige spørsmålet der.. Hva har nicket med spørsmålet og gjøre? Det rare er jo at du tar deg tid til å rakke ned på nicket hans, men du tar deg ikke tid til å hjelpe han. Har jo ikke noe å si om du er 13 eller 60 på det forumet her.folk poster for å få hjelp, ikke spydige kommentarer. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Prøv denne Kenneth: http://www.ripe.net/db/whois/whois.html Finner da litt ut om ip'n du søker på her Finner ikke hjemstedet til personen da, men..hehe Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 det finnes mange slike programmer på www.download.com. er bare å søke det. her er en av dem. Lenke til kommentar
stian999 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du kan sjekke denne da: http://www.networldmap.com/ Den baserer seg på innrapporterte IP adresser. Funker ganske bra Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 du er nok toppen 13 jah.. fant du ikke et bedre nick enn det der? det er grunnen til at jeg ikke gidder å svare på det tåpelige spørsmålet der.. Hva har nicket med spørsmålet og gjøre? Det rare er jo at du tar deg tid til å rakke ned på nicket hans, men du tar deg ikke tid til å hjelpe han. Har jo ikke noe å si om du er 13 eller 60 på det forumet her.folk poster for å få hjelp, ikke spydige kommentarer. Ja,hva har nicke med saken å gjøre?Hold deg topic da copypaste,og jeg er ikke 13 men 16 år Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg har et prog som heter whois / whoisp (mener fila heter whois.exe, men står whoisp i prog), søk litt rundt, jeg finner ikke hjemmesideadressen til programmet, det står ikke Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg har et prog som heter whois / whoisp (mener fila heter whois.exe, men står whoisp i prog), søk litt rundt, jeg finner ikke hjemmesideadressen til programmet, det står ikke du finner det på download.com Lenke til kommentar
copypaste Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 du er nok toppen 13 jah.. fant du ikke et bedre nick enn det der? det er grunnen til at jeg ikke gidder å svare på det tåpelige spørsmålet der.. Hva har nicket med spørsmålet og gjøre? Det rare er jo at du tar deg tid til å rakke ned på nicket hans, men du tar deg ikke tid til å hjelpe han. Har jo ikke noe å si om du er 13 eller 60 på det forumet her.folk poster for å få hjelp, ikke spydige kommentarer. Ja,hva har nicke med saken å gjøre?Hold deg topic da copypaste,og jeg er ikke 13 men 16 år hahahahahah.. ja det er såååå stor forskjell.. se på det jæv|a nicket ditt da! du ber jo ikke akkurat om å bli tatt seriøst når du kaller deg piss of shit! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 du er nok toppen 13 jah.. fant du ikke et bedre nick enn det der? det er grunnen til at jeg ikke gidder å svare på det tåpelige spørsmålet der.. Hva har nicket med spørsmålet og gjøre? Det rare er jo at du tar deg tid til å rakke ned på nicket hans, men du tar deg ikke tid til å hjelpe han. Har jo ikke noe å si om du er 13 eller 60 på det forumet her.folk poster for å få hjelp, ikke spydige kommentarer. Ja,hva har nicke med saken å gjøre?Hold deg topic da copypaste,og jeg er ikke 13 men 16 år hahahahahah.. ja det er såååå stor forskjell.. se på det jæv|a nicket ditt da! du ber jo ikke akkurat om å bli tatt seriøst når du kaller deg piss of shit! drit nå i nicket da! er helt unødvendig å diskutere dette her. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 http://www.location.com.my/free.asp fungerer ok2k, ikke 100% nøyaktig da seff Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 du er nok toppen 13 jah.. fant du ikke et bedre nick enn det der? det er grunnen til at jeg ikke gidder å svare på det tåpelige spørsmålet der.. Hva har nicket med spørsmålet og gjøre? Det rare er jo at du tar deg tid til å rakke ned på nicket hans, men du tar deg ikke tid til å hjelpe han. Har jo ikke noe å si om du er 13 eller 60 på det forumet her.folk poster for å få hjelp, ikke spydige kommentarer. Ja,hva har nicke med saken å gjøre?Hold deg topic da copypaste,og jeg er ikke 13 men 16 år hahahahahah.. ja det er såååå stor forskjell.. se på det jæv|a nicket ditt da! du ber jo ikke akkurat om å bli tatt seriøst når du kaller deg piss of shit! Ser ikke ut til at man kan DEG seriøst heller, slik du driter deg ut her nå Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 NeoTrace Pro Har prøvd det,men jeg får ikke til å bruke det :oops: Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 han MÅ jo spelle cs, la meg av ren dyktighet gjette meg at han kaller seg [OGC.Cheatpack[^PLz]]p1$$ 0f $h17O_O^^ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 han MÅ jo spelle cs, la meg av ren dyktighet gjette meg at han kaller seg[OGC.Cheatpack[^PLz]]p1$$ 0f $h17O_O^^ Hvem prater du om?Og hva her det med topic å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå