stiansa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Noen som har noen gode idéer for noe jeg kan kle meg ut som, som begynner på S? Jeg hadde først tenkt å la skjegget gro og gå som "slubbert", "slabbedask" eller "slask", men det er kanskje ikke helt innlysende for de andre hva jeg er? En kompis skal være smurf, så det kan jeg ikke være. En annen skulle visst nok være sæd, så det er også utelukket. Og en ting til; Jeg vil ikke gå og kjøpe et kostyme til mange penger. Helst bruke ting og tang jeg kan finne hjemme. -stian (Nei, jeg vil ikke kle meg ut som Stian... ) Endret 5. oktober 2010 av stiansa Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sau Same Sommerfugl Sopp Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Her kommer noen forslag: Supermann Sykepleier Satan servitør Snekker saft Stupfull Du må si i fra når du finner ut hva du skal kle deg ut som:) Mvh Chanette Marie:) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Soss Dette er vel en av de enklere "kostymene" du kan velge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ta en pakke med grillpølser og teip de til magen og si du er selvmordsbomber! Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kast penger rundt deg, og vær søkkrik? Smør deg inn i sement, og vær sement? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Meg og en kompis skal kle oss ut som to munker. Om vi barberer hodet er dessverre nokså usannsynlig da. Lenke til kommentar
herdon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Her er noen flere ideer: Stum (vær kneblet). Sint. Suppe (kle deg ut som en suppeskål, med suppe i). Husk å ta bilde(er) av deg (i helfigur), med det ferdie kostyme på. Endret 25. oktober 2010 av herdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå