Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

High elf champion\beastmaster. Fikk for meg at jeg ville lage en dark age of camelot elf champion wannabe - som var en elendig kombinasjon.

Spilte selv Champion/Beastmaster/Paragon, og det fungerte veldig bra. Companino kan tanke relativt greit, og du har god skade. Er litt sakte i starten, men rundt lvl 20+ så plukker det seg opp noe veldig! :D

Rakk å komme til lvl 30 i dag, og hoppet inn i den nye instances. Fikk ikke tak i en tank da, så ble til at jeg lagde en tank role, og hoppet med beina først ut i det og... vel det gikk... men med ca 18 nye abilities, så ble det en del knoting. >_<

Men er relativt fornøyd med resultatet. Kan gå fra DPS warrior nå med 2k helse og armor til tank med rundt 3k helse, 3,5-3,7k armor (veldig nære 50% damage reduction). Må bytte ut noen items, men det er ikke så ille.

Skulle bare ønske jeg ikke skulle reise i morgen. Hørte at betaen er forlenget til søndag. :D

Lenke til kommentar

Spilte gjennom første instance, Iron Tomb, på Defiance siden igår. Må si det gir følelsen jeg hadde når jeg var ny i WoW igjen. Dette er virkelig lovende. Litt mer "Voksen vanilla-WoW". Satser på at det går ann å finne seg en ok Guardian guild og kose seg noen måneder fremover ihvertfall. Synd det er ganske bra overtall på Defiance siden.

Lenke til kommentar

Enig, fullførte første instance på guardians i går, må si jeg var overasket over

"vanskelighetsnivået" på den. Følte nesten at det var enn max-level-instance skalert ned, om man sammenligner hvor enkle instancene i andre mmos er på så lav level. Dette ble litt knotete forklart :-p Herlig spill, iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...