Niram Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Syns Rift ser veldig lovende ut! Er foreløpig bare lvl 4 marksman/ranger, men storkoser meg så langt! Kan fort bli et kjøp dette her. Også ser det jo helt nydelig ut på nye maskinen min Lenke til kommentar
keZ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 kult gleder meg til å spille. men driver å patcher ennå. er på 3.40gb av 7.45 gb. About an hour remaining. det har det stått hele tiden Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 dame med 2x sverd:) riftblade,paragon og champion Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) High elf champion\beastmaster. Fikk for meg at jeg ville lage en dark age of camelot elf champion wannabe - som var en elendig kombinasjon. Endret 27. januar 2011 av Nycoplus Lenke til kommentar
keZ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 har laget meg en mage. men er stuck på 99% på loadinga Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 High elf champion\beastmaster. Fikk for meg at jeg ville lage en dark age of camelot elf champion wannabe - som var en elendig kombinasjon. Spilte selv Champion/Beastmaster/Paragon, og det fungerte veldig bra. Companino kan tanke relativt greit, og du har god skade. Er litt sakte i starten, men rundt lvl 20+ så plukker det seg opp noe veldig! Rakk å komme til lvl 30 i dag, og hoppet inn i den nye instances. Fikk ikke tak i en tank da, så ble til at jeg lagde en tank role, og hoppet med beina først ut i det og... vel det gikk... men med ca 18 nye abilities, så ble det en del knoting. >_< Men er relativt fornøyd med resultatet. Kan gå fra DPS warrior nå med 2k helse og armor til tank med rundt 3k helse, 3,5-3,7k armor (veldig nære 50% damage reduction). Må bytte ut noen items, men det er ikke så ille. Skulle bare ønske jeg ikke skulle reise i morgen. Hørte at betaen er forlenget til søndag. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 er betaen forlenget? NICE Lenke til kommentar
keZ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Rakk og bli lvl 10 på min mage, som var ganske så morro, før servern gikk ned nå. testet litt warrior og rogue men de var ikke fullt så gøy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Pantyless guards, Shame on you Trion Jeg ler. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Kan ikke se noen uttalelser om at beta er utvidet, noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Forlenget til imorgen. Står topic om det på Rift forumet. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har så lest veldig mange plasser at folk liker spillet jo mer de spiller, og det stemmer virkelig med meg også. Digger characteren min vilt, minner meg så mye om daoc characteren min, über! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Spilte gjennom første instance, Iron Tomb, på Defiance siden igår. Må si det gir følelsen jeg hadde når jeg var ny i WoW igjen. Dette er virkelig lovende. Litt mer "Voksen vanilla-WoW". Satser på at det går ann å finne seg en ok Guardian guild og kose seg noen måneder fremover ihvertfall. Synd det er ganske bra overtall på Defiance siden. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Enig, fullførte første instance på guardians i går, må si jeg var overasket over "vanskelighetsnivået" på den. Følte nesten at det var enn max-level-instance skalert ned, om man sammenligner hvor enkle instancene i andre mmos er på så lav level. Dette ble litt knotete forklart :-p Herlig spill, iallefall. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Når er neste beta? Å får man adgang til alle beta om man preorder på f.eks steam? Lenke til kommentar
Cr1mson Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Mega interessert i en beta key hvis noen har en til overs. Hvis ikke - noen som vet hvor man kan få tak i en utenom preorder? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Mega interessert i en beta key hvis noen har en til overs. Hvis ikke - noen som vet hvor man kan få tak i en utenom preorder? Har sendt deg PM. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Når går serverne ned idag? norsk tid Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Fikk startet på betaen nå! Og virker jo faktisk ganske bra! Eneste problemet er at pcn min ikke er så glad i det :/ Endret 29. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå