Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yay, da ble jeg lvl 60 :D

Litt kjipt at den chronicle du kan gjøre nå som du ble lvl 60 bugget fullstendig ut :/

Får prøve igjen imorgen og håpe det går bedre.

 

Spm angående GHR, det er jo 3 ranks (I-II-III ?). Spiller det noe rolle hvilke rank lurerene er, som du tar med. Eller er det ment at folk tar med kun rank 3?

Lenke til kommentar

Det er 5 ranks, høyere rank vil si at det er fler mobs og de gjerne er vanskligere å ta ned. En level 1 eller 2 GHR er kanskje mulig å gjøre selv, men en lvl 5 må du ha ett full raid får å gjøre.

I ett GHR raid er det veldig forskjellig hva folk sier man må ha med, noen krever lure fra en spesiell rank, mens andre ikke krever at du har lure i det hele tatt.

 

Var nettopp inne å sjekket og du må ha fullført alle GHR fra rank 1 for å kjøpe GHR rank 2, osv. Altså for å kjøpe en GHR lure rank 5, må du ha gjort alle GHR rank 4 riftene.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Det er 5 ranks, høyere rank vil si at det er fler mobs og de gjerne er vanskligere å ta ned. En level 1 eller 2 GHR er kanskje mulig å gjøre selv, men en lvl 5 må du ha ett full raid får å gjøre.

I ett GHR raid er det veldig forskjellig hva folk sier man må ha med, noen krever lure fra en spesiell rank, mens andre ikke krever at du har lure i det hele tatt.

 

Var nettopp inne å sjekket og du må ha fullført alle GHR fra rank 1 for å kjøpe GHR rank 2, osv. Altså for å kjøpe en GHR lure rank 5, må du ha gjort alle GHR rank 4 riftene.

Ja, snakket med en ingame og han fortalte det samme som det du gjorde.

Jeg får prøve meg på rank 1 da, siden du sier det er mulig å solo.

 

Møtte Volan for første gang, artig 'event' =)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Kanskje eg skal ta fram igjen dette, spilte det en god del timer tilbake når det hadde release, satt med en dårlig pc så opplevelsen ble ikke sånn veldig god. Får man tilleggspakker også gratis eller er det orginal spillet? Mener eg leste noe om at hvis ikke man har abb så må man sitte i noen veldig lange køer.

Lenke til kommentar

Meh, hadde jeg bare hatt Rift via Steam så kunne jeg sakt ifra om det for lenge siden :p sitter med litt over 80dager spilt på main.

 

Volan ser meget bra ut må jeg si ja, skjønner ikke hvorfor den eventen ikke skjer oftere :/

 

Ang køer, jeg oppdaterer ofte siden til Trion som viser status på de forskjellige shardene og i dag må være den første dagen jeg har sett kø på de største EU shardene. Var mellom 100-300 i kø på de forskjellige, utenom det så har den brutale oppsplittingen av Icewatch hjulpet med køene.

 

Man får hele spillet inkl utvidelsen Storm Legion, untatt de 4 nye soulsene. Disse må du kjøpe med credit (pengeenheten i spillet) som du igjen kjøper for euro. MEN har du på ett eller annet tidspunkt før spillet gikk F2P betalt for subscription er du ansett som "patron" og har 10% rabatt på alt i butikken i spillet.

Lenke til kommentar

Man får hele spillet inkl utvidelsen Storm Legion, untatt de 4 nye soulsene. Disse må du kjøpe med credit (pengeenheten i spillet) som du igjen kjøper for euro. MEN har du på ett eller annet tidspunkt før spillet gikk F2P betalt for subscription er du ansett som "patron" og har 10% rabatt på alt i butikken i spillet.

Blir ikke patron hvis din gamle subscription har løpt ut før F2P patch. Da må du sette opp en ny før du får Patron status.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Hei, jeg søker etter et hyggelig norskt guild. Har spilt noe Rift tidligere som DPS mage, men nå som det ble F2P tenkte jeg at jeg skulle prøve igjen. Denne gangen som healer.

Jeg aaaaner ikke hva jeg driver med enda, så jeg lurte på om det var et norskt guild jeg kunne bli med i og kanskje komme litt i gang igjen.

 

Jeg flyttet akkurat min char (33) til Zaviel.

 

Setter pris på svar. :)

 

Tore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...