Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har betalt eller har igjen 319 dager. Men jeg får ikke hoppet over køen.

Fant ikke ut om jeg ér en Patron ut ifra infoen som stod på kontosiden min.

Edit:

Leste litt her, kanskje jeg må sub meg på nytt for å bli en Patron?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg har betalt eller har igjen 319 dager. Men jeg får ikke hoppet over køen.

Fant ikke ut om jeg ér en Patron ut ifra infoen som stod på kontosiden min.

Edit:

Leste litt her, kanskje jeg må sub meg på nytt for å bli en Patron?

Send mail til support, du skal være patron bare du har subbet minst 1mnd afaik.

Skal si Trion har fucket til ting, 40min før hotfixen i natt ble det gitt beskjed på forumet at Icewatch blir en Trial Shard og de åpner 2 nye PvE-English servere (ment som at spillerne på Icewatch skal dele seg på disse 2).

Denne hotfixen, inkl det å oppdatere serverene i seg selv, skulle ta 45min. FORTSATT er de ikke ferdige, og det er ikke mulig å spille på noen EU servere.

Folk sa i gooooood tid før F2P updaten at de burde låse Icewatch og gjøre det slik at det ikke var mulig å lage fler alts da det ville komme mange nye med F2P. Hørte Trion etter? NEI. Hva skjer, jo akkurat hva spillerne sa kom til å skje, folk vil spille på den mest befolka serveren som så skaper en vannvittig kø.

EDIT: Nå er de vist inne på siste testing, og hvis alt går etter planen blir serverene låst opp om 30 min, 6timer forsinket.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar
Jeg har betalt eller har igjen 319 dager. Men jeg får ikke hoppet over køen. Fant ikke ut om jeg ér en Patron ut ifra infoen som stod på kontosiden min. Edit: Leste litt her, kanskje jeg må sub meg på nytt for å bli en Patron?

Nei Men er egen kø for Patron, så f.eks i går før jeg subbet var køen for Non-Patron 400 med 4 timer som estimeter tid men for Patron var det 500 med 1 time estimert.

Du er automatisk patron om du har subbet fra før.

Lenke til kommentar

Send mail til support, du skal være patron bare du har subbet minst 1mnd afaik.

Takk for tipset, skal gjøre det.

Tror du det funker å bare ta det via en GM?

Nei Men er egen kø for Patron, så f.eks i går før jeg subbet var køen for Non-Patron 400 med 4 timer som estimeter tid men for Patron var det 500 med 1 time estimert.

Du er automatisk patron om du har subbet fra før.

Såpass ja.

Skal prøve å logge meg på nå, antar at det ikke er så voldsom kø nå.

Edit:

Fikk meldingen om at Icewatch var en trial shard og om jeg ville transfer vekk.

Edit 2:

Ser ut som GM har flyttet guilden jeg er i til Zaviel, antar det er en av de nye serverene.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hotfix:

GENERAL

* Friend-to-All should now work properly. Now even friendlier!

* Warfront Equipment Cache should no longer be empty for players under level 50.

* The extremely low caps on Planarite and Favor have been removed for any player with a registered email address. Guest players will need to register their account to remove these limits.

Lenke til kommentar

Er det verdt å begynne på dette spillet? Hvordan står Rift til i forhold til andre mmo`er nå til dags?

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare lastet det ned og gjort opp min egen mening om spillet. Det koster jo deg ikke noe enn tiden det tar å laste det ned.

Lenke til kommentar

Jada, jeg stod i kø som var 300+ stor. La meg på sofaen for å lese. Satte meg foran PC-en igjen nå. Da var køen fortsatt 300+. Cancel knappen fungerte ikke, så jeg trykket quit. Logget på igjen og køen var nede i 6 -.-

Edit: Æsj, må vente 7 dager før transfer. Får vel bare logge på tidlig og ikke logge ut da.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...