sjeve Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Spiller på BlodIron. Har trial acc og er lvl 17 atm. Føler at det er ikke så mange som spiller dette spillet desverre Det trenger ikke være få som spiller det bare fordi en server er "død". Bloodiron er død. Icewatch har tatt helt av. Det er bare å transfere charen din over på den, så skal du se hvor mye liv det egentlig er Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Enig der. Da jeg startet opp igjen for en stund siden startet jeg på RP-serveren, men etter to dager hadde jeg knapt sett noen i chatten. Icewatch er derimot noe helt annet. Her ble jeg med i en guild og greier etter bare noen dager. Har dog ikke spilt på lenge, så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Edit: Da har jeg skiftet over til IceWatch. Er en lvl 17 High Elf Mage Necromancer, tror jeg det er Bare å legge meg til som venn eller invite meg til guild Endret 4. februar 2013 av Korka Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Edit: Da har jeg skiftet over til IceWatch. Er en lvl 17 High Elf Mage Necromancer, tror jeg det er Bare å legge meg til som venn eller invite meg til guild Hva heter du ingame? High Elf, da er du Guardians, alle mine characters er Defiants, men kunne vel kanskje lage meg en Guardians. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Er Guardian ja. Men har slutta å spille. Begynte heller med WoW. Er faktisk blitt 90 nå Tok meg 2 uker. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hva heter du ingame? High Elf, da er du Guardians, alle mine characters er Defiants, men kunne vel kanskje lage meg en Guardians. Guardian og Defiant kan spille samme og være i samme guild nå. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Guardian og Defiant kan spille samme og være i samme guild nå. Ja, jeg viste egentlig om det. Tenkte ikke på det når jeg skrev innlegget. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 http://www.curse.com/news/rift/47750-rift-celebrates-2nd-anniversary-with-the-carnival Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Rift blir f2p ifra 12 juni. http://eu.riftgame.com/en/promo/freetoplay.php Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Siden det nå er under 10 dager til Rift blir F2P, er det noen som har tenkt å starte med Rift når det blir F2P? Er bare å laste ned trial versjonen og Raptr, spille Rift / la Rift stå oppe i 14 timer, så vil man få 30 dager Rift + SL, som visstnok har noen fordeler når det blir F2P. Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg starta meg en char. 20 rouge nå. Tenkte kanskje starte meg en healer siden 20 er cap på trail Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Startet opp igjen selv nå, level 28 mage på Icewatch. Er også gratis for alle som eier spillet nå allerede. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jaså, på tide at det ble F2P. Får se om jeg har plass på en HDD, så skal jeg begynne og spille igjen. Husker jeg spilte med en gjeng her da det først kom. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Da er Rift gått F2P og selvfølgelig er alle servere på High nå. Ble nr 763 på Icewatch. Bah, får prøve igjen imorgen og håpe at den er litt lavere da. Håper de legger til noen flere servere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Sto 160 da jeg logga på, og estimated time 1 time. 2,5 timer senere sto jeg som 153. Kom inn etter en ny halvtime og fikk spilt litt, men det var merkelig. Og så kunne jeg ikke plukke opp mer planarite på mitt loyalty-nivå, så det var plutselig ikke så morsomt å gjøre rifts lenger. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Høres merkelig ut, Datasmurf. Hvilke begrensninger er det på f2p-delen, hva er loyalty-nivå? Minner litt om starten til SW:TOR sin f2p.. horribelt begrensa.. (maks 2 hotbars, credits osv..) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det var litt bugs i går som gjorde at jeg også hadde samme feil som Datasmurf, man må ha loyalty for å kunne få tak i en item som gjør at du kan få mer. Denne får man på 1500 loyalty, man får 7000 loyalty per mnd man har betalt for spillet så alle som har spillet fra før vil kunne få det itemet. Om man aldri har subscribet så må man faktisk bruke litt credits for å få tak i det så er absolutt ikke 100% free2play som de skulle ha det til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja, og jeg har fortsatt ikke fått creditsa mine, til tross for at jeg var subba i et halvt år fra headstarten av. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja, og jeg har fortsatt ikke fått creditsa mine, til tross for at jeg var subba i et halvt år fra headstarten av. Jeg sendte en mail til Support i går å fikk de i løpet av natten etter anbefalinger fra mods på forumet. Mulig du må gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå