Robopope Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har tatt opp RIFT igjen nå, springer rundt på Bloodiron(PvP) og gjør for det meste battegrounds og conquest. Holder på å få prestige ranks, er bare 16 nå, men får se hvor langt jeg kommer før SL kommer Er ikke så godt geara, men satse på å få warrior sitt Vanguard sett noenlunde komplett før expansion kommer. Mest på grunn av utseende, siden gearet vil jo etter mine erfaringer med andre MMO's bli ubruklige etter noen levler opp mot 60 hehe. Mye nytt å boltre seg i Rift nå for tiden. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Har akkurat tatt opp igjen Rift selv, etter nesten 1års pause! Fikk skikkelig sansen for dette igjen av en eller annen grunn. Storkoser meg hvertfall Har GsB/RoS gear, men dette er jo snart ubrukelig så gidder ikke legge altfor mye tid i raiding osv før SL Endret 25. oktober 2012 av Putresopp Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Må nok si at for min del er dette det beste MMO'et pr dags dato, men jeg er fortsatt helt "lost" klarer ikke finne noe build som funker. Har forøvrig enkelt HK gear (4 av x nede der før vi sluttet av) 2 Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Så noen videoer på hva SL bringer om et par uker, jeg er helt i ekstase! Ser jo bare helt rått ut gleder meg som en liten unge på julaften. Rift har vel nærmest satt verdensrekord i content updates siden release, også kommer en så utrolig komplett expansion pack i tilegg!! Utrolig Imponert! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er det noen her som spiller på Bloodiron? eller hvor er det folket spiller? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har tatt opp RIFT igjen selv , spiller på Bloodiron ja. Liker den mørke settingen i spillet. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Mener jeg spiller på Bloodiron, men syntes serveren virker litt død eller er det bare meg? ;S Har selv tatt opp spillet igjen(etter mange måneders pause), vil få en char opp til 50 nå Har hatt mange low lvls men ikke noen top lvl enda xD Spiller som healer mage og syntes jeg gjør det meget bra, er lvl 27 nå Noen som har noen guild på den serveren forresten? Var i en guild, men der har ikke folk vært logget på, på flere hundre dager osv.. død guild xD Btw SL er allerede forhånds kjøpt på steam så ser frem til den blir sluppet Endret 8. november 2012 av Halky Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Andre enn meg som blir spamma i stykker av Rift om dagen? Jeg får 1-2 mailer om dagen ang nye expansion-packs, nye features, gratis helg, osv.. Dette alene har gjort at jeg har Rift langt oppi halsen og vil ikke en gang vurdere å ta det opp igjen. Virker som spillet er på kanten av stupet... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Andre enn meg som blir spamma i stykker av Rift om dagen? Jeg får 1-2 mailer om dagen ang nye expansion-packs, nye features, gratis helg, osv.. Dette alene har gjort at jeg har Rift langt oppi halsen og vil ikke en gang vurdere å ta det opp igjen. Virker som spillet er på kanten av stupet... Har ikke fått en eneste mail og jeg har abonert før også. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 blir fett som faen Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Spiller på bloodiron, venter bare på at shardsene skal åpne nå. heter Erdaias in-game Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) http://www.viddler.c...secret=92812055 Synes Rift folka er utrolig dyktig med å lage kule trailere. http://massively.joy...-raid-revealed/ Edit: http://massively.joy...-raid-revealed/ Om den forsatt ikke funker, så kan man gå til twitteren deres, https://twitter.com/massively. Finner Rift som nr 6-7 på listen. Endret 8. desember 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Liten bump, og her er video jeg prøvde å linke til. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Liten bump. Du kan få en flott "jule mount" nå, eneste du trenger å gjøre er å plukke noen blomster =) Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Dette hadde vært mitt go-to mmo hvis det hadde vært optimalisert littegrann :nei2: Spillet i seg selv er jo egentlig kjempebra, men når jeg løper rundt med samme fps med en ny pc som en gammel med 30fps i byen så er det noe galt. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Dette hadde vært mitt go-to mmo hvis det hadde vært optimalisert littegrann :nei2: Spillet i seg selv er jo egentlig kjempebra, men når jeg løper rundt med samme fps med en ny pc som en gammel med 30fps i byen så er det noe galt. Drit i det , er jo bare i byene. RIFT knuser jo alt annet på markedet uansett. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har blitt meget glad i Rift igjen. Det er faktisk gøy osv 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Spiller på BlodIron. Har trial acc og er lvl 17 atm. Føler at det er ikke så mange som spiller dette spillet desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå