Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at de har problemer med forumet også. Noen som mener de slipper folk inn sagte. Prøvde å logge på med en gang Blightweald kom online, men fikk samme problem.

 

Husker sist beta så var serverne nede for å rulle ut en ny patch og fikse bugs, og da fikk jeg samme feilmelding. Stopper og loade på 49%/89% med failed to connect melding. Bare å være tålmodig virker det som. >_>

Lenke til kommentar

De forklarer seg fint, Døgnvill.

Sitat fra FaceBook siden dems:

 

 

"Thanks for your patience as we work to get you all into RIFT. There are a lot of you trying to get in at once and we are working on a couple of the hiccups that have occurred.

 

That's what beta is all about! Thanks for helping us find the squeaky wheels that need the oil! We will get you into Telara as quickly as we can...! :)"

 

 

 

Skjønner ikke hvorfor dere whiner. :tease:

Det er en stresstest beta, dette var forventet av alle som leste Rift forums osv :roll:

Endret av bekimc
Lenke til kommentar

Joa men når både spillet og websiden sliter er de sikkert hosta på samme linjene, og da er det jo bra at de gir ut info via facebook og sikkert twitter, eller?

 

Jeg har iallefall ingen ting å si på informasjonsflyten fra Trion i betaen, den har vært superb.

Lenke til kommentar

Ikke helt uventet disse problemene, men veldig irriterende. Kan ikke huske å ha lest at dette er direkte en stress test, men hvis det er et av målene, så tenker jeg nok at de starter med noen få servere, for så å åpne flere og flere fram til de finner det gylne punktet.

 

Håper bare det er mer stabilt i dag, så jeg får spilt etter jobb. :D

Lenke til kommentar

Ikke helt uventet disse problemene, men veldig irriterende. Kan ikke huske å ha lest at dette er direkte en stress test, men hvis det er et av målene, så tenker jeg nok at de starter med noen få servere, for så å åpne flere og flere fram til de finner det gylne punktet.

 

Håper bare det er mer stabilt i dag, så jeg får spilt etter jobb. :D

 

Det er nettopp dette de har gjort :-)

Først så var det bare 8 servere oppe, nå er de oppe i 32 med både EU og US tilsammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...