Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Like greit, har et WoW-raid å fullføre... Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ser at de har problemer med forumet også. Noen som mener de slipper folk inn sagte. Prøvde å logge på med en gang Blightweald kom online, men fikk samme problem. Husker sist beta så var serverne nede for å rulle ut en ny patch og fikse bugs, og da fikk jeg samme feilmelding. Stopper og loade på 49%/89% med failed to connect melding. Bare å være tålmodig virker det som. >_> Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg kom inn nå, fikk laget char og greier! Ser morsomt ut detta! Lenke til kommentar
nems Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kom inn nå jeg etter å ha blitt level 3 og disconnecta. 1t 15min i queue for å komme inn på serveren, det utgår.. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ser ut som login serveren på EU har problemer ifølge denne sida: http://refreshthing.com/index.php?url=http%3A%2F%2Fwww.riftstatus.com%2Findex.php&timeout=15 Lenke til kommentar
nems Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Stemmer ikke så bra den siden, den sier at alle serverene er nede, men jeg står i kø.. Som veksler mellom 6 minutter og 1 time estimert tid Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vet at noen står i kø, snakker med flere på vent, og de sier de er i kø, men så blir de kasta ut igjen og får samme feilmelding. Så det er ikke sikkert serverne direkte er nede, men har definitivt problemer. >.> Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er vel ingen tilfeldighet at rift forumet er nede "for maintenance" står det. De ønsker vel ikke en masse klager der over at folk ikke kommer seg inn. Hadde stått en god del mere respekt av at de faktisk hadde forklart hva problemet var enn denne taktikken. Lenke til kommentar
Morten-Chan Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Alt er nede jo xD Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) De forklarer seg fint, Døgnvill. Sitat fra FaceBook siden dems: "Thanks for your patience as we work to get you all into RIFT. There are a lot of you trying to get in at once and we are working on a couple of the hiccups that have occurred. That's what beta is all about! Thanks for helping us find the squeaky wheels that need the oil! We will get you into Telara as quickly as we can...! " Skjønner ikke hvorfor dere whiner. Det er en stresstest beta, dette var forventet av alle som leste Rift forums osv Endret 25. januar 2011 av bekimc Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 På facebook ja, men når man går til hjemmesida til Rift og prøver å åpne forumet så kommer den beskjeden jeg skrev. Er jo faktisk en smule sannsynlig at folk går dit for å lese info eller forklaringer på et problem. Lenke til kommentar
Morten-Chan Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja. , Leste det Selv Og var faktisk Ganske forvente.. Av tidligere erfaringer Man Får ta seg litt brus, sitte seg ned.. Og Vente... Eller spille noe annet... Lag Bruker PÅ Riptalon Forresten, Og Velg Defiant En del Norske der ^^ Håper jeg xD Lenke til kommentar
nems Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Joa men når både spillet og websiden sliter er de sikkert hosta på samme linjene, og da er det jo bra at de gir ut info via facebook og sikkert twitter, eller? Jeg har iallefall ingen ting å si på informasjonsflyten fra Trion i betaen, den har vært superb. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skal prøve igjen litt senere og se om jeg kommer meg inn, har jo lyst å få testa det ut. Lenke til kommentar
nems Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skal prøve igjen litt senere og se om jeg kommer meg inn, har jo lyst å få testa det ut. Je, best å vente litt.. Jeg ble kasta ut av køen en eller annen gang istad, tenker jeg drøyer til imorra selv. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kom meg inn og fikk spillt til lvl4 og så disconnecta jeg. Gameplaymessig virker det ok, men er ikke helt kofortabel meg grafikken enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Da ble jeg level 7, og har vært med på å stenge to rifts. Kjempemoro Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke helt uventet disse problemene, men veldig irriterende. Kan ikke huske å ha lest at dette er direkte en stress test, men hvis det er et av målene, så tenker jeg nok at de starter med noen få servere, for så å åpne flere og flere fram til de finner det gylne punktet. Håper bare det er mer stabilt i dag, så jeg får spilt etter jobb. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke helt uventet disse problemene, men veldig irriterende. Kan ikke huske å ha lest at dette er direkte en stress test, men hvis det er et av målene, så tenker jeg nok at de starter med noen få servere, for så å åpne flere og flere fram til de finner det gylne punktet. Håper bare det er mer stabilt i dag, så jeg får spilt etter jobb. Det er nettopp dette de har gjort :-) Først så var det bare 8 servere oppe, nå er de oppe i 32 med både EU og US tilsammen. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Siste jeg leste så var de vel oppe i 40+. Tror noke det blir lettere å komme inn i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå