Neppe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Har aldri sett noen bruke benevnelsen Tier 5 gear før, hver i spillet eller på det offisielle forumet. Expert og master er på ingen måte en tier. Jeg har sett benevnelsen Tier 2.5. Som er Relic gear. Dette systemet er veldig enkelt, og akkurat det samme som man har i WoW. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tenkte jeg skulle prøve meg på Rift igjen. Lurte ganske enkelt på hvordan dungeon finder fungerer i spillet? Blir du teleporta til instance idet gruppa di er klar, eller må du faktisk bevege deg rundt om i verdenen? - Er redd for det er som WoW, hvor alle henger i storbyen og venter på action. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Må nok skuffe deg der ja. LFG porter deg rett inn i dungeons. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Takk for svar. For se om jeg klarer å holde motivasjonen for det om. Det finnes ihvertfall ikke flying mounts... Right? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hehe, ingen flying mounts foreløpig nei, men hvem vet Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tviler sterkt på at noen ganger kommer til å komme flying mounts, dette er fordi spillet er basert på rifts og invasions, og dermed vil store deler av spillet bli ubrukelig hvis de starter med flying mounts. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Noen norske guild der ute som det går an å joine? Fokuserer spillingen min på Raid/PvP. Hvilket realm betyr lite ettersom jeg begynner fra scratch :0) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ser de har tilbud på abon nå. Frister veldig å aktivere kontoen min, men spørs vel hva jeg skal velge, tenke på enten 6 mnd eller 1 år. Var jo ikke dyrt, ifh til WoW sine mnd priser. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg betalte 79 euro for 13 måneder. Synes det var knall egentlig. Det er en snau 50 lapp i måneden. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Ja, det er jo ingenting. Har jo en lvl 50 mage som jeg har lagt på is, som kanskje hadde vært artig å begynt å spille med igjen. Holder på å lvl opp en dwarf rogue på trial greiene. Men D3 kommer jo ut om ikke så altfor lenge, og jeg har jo allerede betalt for den greia med WoW + D3 for 1 år. Tenke litt på dette ^^ RIFT subscription sale: Now through Mar. 31 Har vist ikke så god tid. Endret 21. mars 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har startet opp Rift igjen og jeg er overasket hvor artig det var å spille MMORPG igjen! Fins det noen Diskusjon/Norsk guild som driver med raiding? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Gjorde nettopp en server transfer. Aldri gjort det før i Rift, og trodde det var noe alà WoW sin, at det ville kanskje ta noen par minutter/timer. Men alt ble gjort ingame, og jeg bare valgte characteren jeg ville flytte og til hvilken server. Bekrefte med å skrive "transfer" og poff. Ferdig, finito, done. Og det er jo selvfølgelig gratis. *Se stygt på Blizzard* 3 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kan ikke se noen grunn til at det skal koste penger å flytte karakterene sine. Tviler på at det sitter noen på Blizzard å manuelt flytter dem over. Isåfall er deres system latterlig dårlig. Det er en uke cooldown da, slik at du ikke kan flytte vilt. (For å unngå at folk stikker på en annen server å handler ting ect). Hvilken server flyttet du til? 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Virker som min subscription på Rift aldri går ut. 218 dager igjen 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kan ikke se noen grunn til at det skal koste penger å flytte karakterene sine. Tviler på at det sitter noen på Blizzard å manuelt flytter dem over. Isåfall er deres system latterlig dårlig. Det er en uke cooldown da, slik at du ikke kan flytte vilt. (For å unngå at folk stikker på en annen server å handler ting ect). Hvilken server flyttet du til? Tipper det er like automatisert som det er i Rift. Byttet til Steampike, spiller som f2p. Tenkte å levle to opp til lvl 20, og se om jeg vil betale for å forsette med de. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Virker som min subscription på Rift aldri går ut. 218 dager igjen Svakt! Active time remaining: 343 Days Endret 22. mars 2012 av Neppe Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ser ut som jeg får noen par tusen igjen på skatten, så kanskje jeg skal slå til med Rift (1år). Har forsatt litt tid på meg, så da slår jeg kanskje 'Active time remaining' ;p Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Bestemmer du deg for å flytte til Riptalon (Guardian), så kan du iallefall få joine guildet vår.Er en veldig hjelpsom gjeng 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Argh, ser ut som jeg lagde meg en ny konto for å kunne spille f2p. Istedenfor å bruke den jeg hadde fra før av (om det var mulig), så nå har jeg en lvl 19 rogue (guardian) som jeg ikke kommer til å forsette med pga jeg vil nå fokusere på min "main" (defiant). jaja. Skal vel ikke ta så lang tid å lvl opp en ny rogue elns. Kjekt å være tilbake igjen =) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 /bump Mens jeg holdet på å sloss imot diverse invasjoner, så tenkte jeg tilbake til WoW. Hvor mange ganger jeg syntes det hadde vært kult om byene/npc-questgivers i WoW kunne blitt invadert og man måtte lage raid for å sloss imot de. Men dette skjedde jo aldri, men i Rift er jo dette dagligdags, og ble enda mer glad for at jeg har skiftet over ifra WoW til Rift. Gjorde mitt første raid med guiden som var utrolig morsomt, gode boss mekanikker. Eneste minus er vel at jeg har blitt skadet av WoW, mtp at alt er så lett i det spillet, mens i Rift er Expert (HC) faktis vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå