Neppe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tilbudet er 95,88 EURO, litt mer enn 130 dollar mao Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg fikk tilbudet oppgitt i dollar på min kontoside. Nok om det, hvilken server spiller forumetfolket på? Jeg har characters på Riptalon, men er åpen for å bytte. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Tror jeg spiller på Riptalon selv Bulletus også forøvrig, han har utrolig søte karakternavn. Endret 22. oktober 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Har laget meg en ny dwarf cleric på Riptalon ved navn Kleoh. Har en defiant fra før, men syntes guardian veteran armor ser bedre ut enn defiant sin. Endret 22. oktober 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hard er Dwarf Cleric selv på Guardian side Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 n00b spm: Hvordan fungere egentlig DRR? Bare joiner man en gruppe og drar til stedet, hva type gear trenger man egentlig for å joine en slik gruppe? Jeg kan gjøre T1 men ikke T2 enda, om det har noe å si. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Bare join DRR du. Kjører du DPS har ikke gearet noe å si. De er så lett nå at det er stortsett en vits. Jeg tanket en boss i Life raid rift i fullt dps gear og spec. Join inn, get you inscribed! Edit: Var forøvrig i et event raid i Stillmoor her om dagen og registrerte en karakter ved navn fleskefetta. Heldigvis for meg var personen PvP enabled mitt i et raid blant defiant og guardians. Thanks for the prestige =) Endret 22. oktober 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Okey, takk for infoen =) Kommer til å være dps. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Guardians blir grisebanket i Warfront lvl 10-19. Jeg har tjent 3400 favor, men bare hatt 4 wins. Har sikkert 20 tap. Er dette noe som går igjen hele veien til 50? Guardian virker også noe tom iforhold til defiant, er det færre som spiller defiant? Edit: Noen som vet hvordan man fikser denne buggen? Armoren skal se slik ut: Endret 23. oktober 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er litt opp og ned i WF, har hatt runder hvor vi blir grisebanket, mens andre runder (denne i port sion) hvor vi får 300 kills og leker oss gjennom runden. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ding 50 woooo! ^^ 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ding 50 woooo! ^^ Gz! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bah, var kun 2p unna for å få råd til den raskeste mounten. Får håpe noen av auksjonene mine har blitt solgt når jeg kommer hjem ikveld. Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Whaaat!? jeg logget akkurat inn for å bevitne att jeg har blitt hacket! alt sellables er borte og jeg har havnet på en tysk shard!? hvordan er det mulig når det er coinlock? da må de ha vært inne på min email!? får lyst å spy ut noen saftige gloser! men en viktig ting jeg ikke finner ut av, er hvordan man skifter passord på email? finner ikke ut og er rimelig skremt nå.. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Whaaat!? jeg logget akkurat inn for å bevitne att jeg har blitt hacket! alt sellables er borte og jeg har havnet på en tysk shard!? hvordan er det mulig når det er coinlock? da må de ha vært inne på min email!? får lyst å spy ut noen saftige gloser! men en viktig ting jeg ikke finner ut av, er hvordan man skifter passord på email? finner ikke ut og er rimelig skremt nå.. Den er kjip, jeg ville først av alt sendt en ticket til GM ASAP, hvor du forklarer situasjonen osv. Er store muligheter for at du får ting tilbake, mulig det tar litt tid, men samme skjedde med viceleader i guilden min, og hun fikk alt tilbake. HUSK å sjekke om det er riktig mail som blir sendt til på Trion sine hjemmesider: https://rift.trionworlds.com/account/profile/view.action har du hotmail ligger det under http://home.live.com/options/ -> konto -> passord Gmail: https://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/accounts -> endre passord For nytt passord ville jeg tatt fødselsdato opphøyd i andre, og gjort dette om til bokstaver i alfabetet. Eks. 17.mai 1814 vil bli 2 8 9 25 3 2 9 0 5 9 6 bhiycbieif Du kan også legge til de siste 5 sifrene i person nummeret ditt for ett lengre passord, evnt kan du opphøye i 3dje/4de/5de osv. Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har kontaktet GM og venter på svar. var igrunn ikke mye pve gear jeg hadde, men alt gear av mine alts er også borte, itilegg til drøyt 150 plat :/ men heldigvis sparte de pvp gearet mitt, så var nok bare sellables de var ute etter. Og takk for hjelpen, er emailen jeg er mest redd for! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Noen som vill finne noen youtube filmer til meg, bra endgame pvp film og noe bra pve som viser hva spillet duger til? Driver å vurderer og starte igjen, ble noe lvl 40 før jeg ga meg. Men swtor levde ikke helt opp til håpet, og jeg savner egentlig rift litt for å være ærlig. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) - Endgame raids er glimrende i Rift, og har til dels en høy vanskelighetsgrad. Siste bossen i Hammerknell er en 20 minutters fight hvor det praktisk talt er ingen rom for feil (er visst en del som har slutta med Rift etter å ha strevd med den fighten i månedsvis ) For videoer og strats av raids / gameplay i Rift ----> www.raidrifts.com - Anbefaler alle "nye" å velge en av serverene med høyest antall spillere, det er en trend at hele guilds flytter seg bort fra de mindre besøkte serverene, og det kan fort bli veldig stille og lite folk rundt deg om du velger "feil". - Om man liker PvP og Warfronts har man en fordel, utstyret man kan kjøpe for Favor, funker glimrende til PvE også, så lenge man har 3-4 deler med HIT i tillegg. I mitt DPS-oppsett (guildet vårt er halvveis gjennom Hammerknell nå) bruker jeg fremdeles 4-5 deler med R8 PvP-gear. Endret 18. januar 2012 av Filla Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg sluttet å spille RIFT når SWTOR kom ut, men hvem vet hva framtiden bringer. Er absolutt ikke missfornøyd med SWTOR, men det var/er noe spesielt med RIFT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå