Fleskelars Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 RIFT er et flott spill, flott engine osv. men jeg føler at de bommet grovt når det gjelder dungeons. Det er altfor få av dem, og de er altfor "rett frem", med lite variasjon i hver enkelt dungeon. Tror det er forferdelig mange potensielle RIFT spillere der ute, som lik meg er dungeon-junkies, og føler det litt på samme måte, og derfor kanskje fremdeles spiller WoW. Personlig klarer jeg ikke å logge inn i WoW lenger heller, etter å ha spilt RIFT. Opplevelsen blir for kjip. Så RIFT er et fantastisk solo-spill, eller å spille med nære venner, men nærmest håpløst å spille som MMO, føler jeg, noe som er veldig synd når det er så mange ting ved det som stemmer. Som nevnt , RIFT er et VELDIG ungt spill og bare vært ute i noen måneder , og det knuser WoW på de fleste områder allerede:P . Dungeons tar litt å lage , men vi får masse FLOTTE ting i fremtiden.Jeg liker crafting rifts også Jeg dinga nettopp lvl 50 , laget mitt første episke item http://telarapedia.com/wiki/Darkcloth_Leggings Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bossene i dungeons skiller seg ikke så veldig ut ifra vanlig mobs. I starten var jeg overrasket over fyren vi nettopp hadde drept var en boss. Første bossen i DM? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg må si jeg føler chatten i Rift som nesten ikke eksisterende Er man uten for byene og ute på landet å quester så er det omtrent ikke noe liv i chatten som low lvl :/ Savner en global chatt der man kan spørre og snakke om med alle andre eller ihvertfall en god del av folkene som er på logget i spillet. Og spesielt når man er helt ny i spillet så har man jo nesten ingen mulighet til og komme i kontakt med andre :s Da man ikke kommer til de store byene før man er litt oppe i lvl. Det burde også være en LFG chatt kanal, der man kan spørre etter grupper eller om hjelp til quests Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 :fun: :fun: :fun: YaaaaY lvl 50 :fun: :fun: :fun: 3 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) En av de småtingene jeg liker i Rift er; + Chatten er ikke oversvømt med dritt preiking + Følelsen av at folka som spiller er eldre enn 14 år + Dungeons; Folk er ikke så fokusert på å gjøre super dps men heller å fullføre + At jeg som mage kan være dps,support og healer =) + Spillet ser NYDELIGT ut + Rifts - Invasions + AoE Looting <<<--- Genial funksjon + At man kan mounte selv om man er i combat + "Self-res" greia. - Litt lang ventetid for dungeons (dps) - Bossene i dungeons skiller seg ikke så veldig ut ifra vanlig mobs. I starten var jeg overrasket over fyren vi nettopp hadde drept var en boss. Hvis du er mage anbefaler jeg å sette opp en healing spec (hvis du ikke har gjort det allerde), og så lenge du har raid ready gear, kan du fint solo heale T2 Er til tider MEGET stressende, men som regel er det bare kos Jeg må si jeg føler chatten i Rift som nesten ikke eksisterende Er man uten for byene og ute på landet å quester så er det omtrent ikke noe liv i chatten som low lvl :/ Savner en global chatt der man kan spørre og snakke om med alle andre eller ihvertfall en god del av folkene som er på logget i spillet. Og spesielt når man er helt ny i spillet så har man jo nesten ingen mulighet til og komme i kontakt med andre :s Da man ikke kommer til de store byene før man er litt oppe i lvl. Det burde også være en LFG chatt kanal, der man kan spørre etter grupper eller om hjelp til quests Kanal 1 eller kanal 4 i chatten kan fint brukes til slikt Etter siste update slo do jo sammen fler kanaler, og nå er nivåene 1-29/30-49/50 Endret 8. oktober 2011 av Borbra Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Hvis du er mage anbefaler jeg å sette opp en healing spec (hvis du ikke har gjort det allerde), og så lenge du har raid ready gear, kan du fint solo heale T2 Er til tider MEGET stressende, men som regel er det bare kos Jeg har planer om å sette meg inn i healer rollen. Men ble nylig lvl 50 og samtidig så var jeg så heldig å få meg tilgang til beta av SW: Old Republic ;P Prøvde ut halve DM T1, som DPS: - Gjorde Abyssal Precipice, som healer. Var veldig interessant og en ny måte å heal på for meg hvertfall (resto druid WoW). Fikk panikk noen ganger når jeg såg tanken hadde faretruende lav HP. Noen som vil komme med noen healing tips til en mage. http://rift.zam.com/en/stc.html?t=1zRvz.EdIuqAIkRR.xxozz.b <--- Fant an på ZAM, og la til noen poeng. Endret 9. oktober 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kommer garantert til å returnere til RIFT i fremtiden. Kan dessverre ikke si det samme for WoW. Men nå er først og fremst SWTOR rett rundt hjørnet. Det er rett og slett en tragedie at WoW har 11-12M spillere mens RIFT visstnok svever rundt èn mill. Det eneste jeg savner i RIFT er nettopp MMO-følelsen, og folk å spille med. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Prøvde ut halve DM T1, som DPS: DM er vel T2, og også en av de vanskeligste av dem. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Skrev tydligvis feil da ;P Edit: Tror det var Iron Tomb jeg var i. Endret 10. oktober 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Trenger ikke ha med draining blot, og nedras torture er bare waste da hoveddelen av angrepene dine er life og ikke death basert. Ang healing spec ville enten gått 51/15 choloro/lock http://rift.zam.com/en/stc.html?t=1zRv0.EdIuqAIkRR.xx0V Hiv Synthesis på tank, og Lifebound Veil på deg selv. Bruk Target-to-Target casting (for enklere å kunne oh shit heale tanken) på mobs via tank, og SPAM Void Life. Husk å aktivere Living Energy som gjør at abilites koster 10% mindre for alle i raidet innen 35m (koster ikke noe å ha på, og varer til du dør). For å øke DPS kan du hive inn Nature's Fury når du får Oppertunity, og så Ruin rett etter. For så å gå tilbake til Void Life. Hvis mangen i raidet mister mye liv på kort tid (f.eks. AOE fra boss) er Flourish genialt å bruke. En annen spec som er vel verdt å nevne er 51/15 choloro/dominator http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0zRs0.EdIuqAIkRR.MsVu Her har du Thunder Blast som gir deg en interupt spell (greit å ha på 3dje boss i DH). Mana Wrench som gir deg tilbake mana, og Memory Wipe som reduserer aggro raid har på mobs. Generelle tips: Jeg har satt inn Archmage spec i begge fordi man får Break Free, som funker på det meste. Du må også huske at som mage healer bruker du opp mana FORT, bruk derfor Living Shell (mana over tid) og Empathic Bond når tanken har mange mobs på seg (gir like mye mana tilbake som tanken blir skadet med). Skal du IKKE være MH for MT, hiver du fortsatt Synthesis på MT så du kan bruke Empathic Bond, og så hiver du Lifegiving Veil på deg selv. Jeg har lagt min elsk på mage healing, som regel veldig enkelt å spille samtidig som man hjelper raid/gruppa veldig mye. Med choloro/lock spec ligger jeg på minst 300 DPS og 600HPS i snitt, dør noen av de andre healerene er jeg fort oppe i 7-800HPS. Med mye buffs fra andre i raid har jeg vært nermere 500 i DPS Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Driver så smått og levler en mage nå. Fine tips der Borbra, skal teste det ut så fort jeg når 50 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Driver så smått og levler en mage nå. Fine tips der Borbra, skal teste det ut så fort jeg når 50 Fikk BiS trinket for mages i dag sjelden dropp fra DSM, har kun sett den 1 gang før. http://rift.zam.com/...eirloom-of-Eth/ Har en sjangse for å heale 3 allies for 600-700 Den effektivt økte min HPS til enkelt 8-900 i DH hadde faktisk rett over 1100 HPS på 3dje boss i DH Endret 12. oktober 2011 av Borbra Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den har eg og, fikk den med greed roll for off specc Viste ikke den var BiS for healer hehe Lenke til kommentar
McDeath Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvor spiller folket Rift hen? Jeg spiller def på Bloodiron. Kun pvp-delen jeg spiller da:/ Rank8 warrior Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Spiller på Icewatch som Defiant. Avenged eller Twinge om du vil legge meg på friendslisten :0) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Icewatch - Defiant - Gulrotsaft Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Blightweld - Guardian - Borbra Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Apropos UI, så har jeg endret min litt, og den ser nå slik ut. Hva med deres? Må legge til at jeg har nå skjult questhjelperen, siden jeg sjeldent gjør quester der jeg trenger hjelpen. Endret 20. oktober 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Tenkte jeg skulle slå til på tilbudet Trion kjører nå. Logget inn på kontoen min og la til kredittkort, valgte plan (107 dollar annual) og trykte reactivate. På kvitteringen jeg fikk på mail står det at jeg har betalt 130 dollar. Er prisen uten VAT/moms eller hva det nå enn heter? Syntes det virket litt rart, men samtidig så er det snakk om ca. 100kr forskjell. Edit: Så nå har jeg subscription i et helt år framover! Kjøpte også den lille 10dollar pakken som inkluderte ny mount. Endret 22. oktober 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Antar at det er Jensemannen som stjeler pengene dine, han er flink på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå